MÅNDAG

hej alla glada :p  -  mammas favorit replik när hon skriver mail m.m.

Hur har eran dag varit? Bra, dålig? Min har i alla fall varit bra :)

Idag hade vi teori på hemkunskapen. När det är teori så går hela jorden under. Man sitter ju bara och pratar strunt, ok kanske inte strunt direkt men näe - det är inte mitt favorit ämne om man säger så. + så är lektionen från 9.35 - 10.35. zzz...

På svenskan skulle vi skriva om våran prao. Det ska nämligen bli ett arbete, och eftersom att jag älskar att skriva så var det jättekul! :) Vi har tidigare skrivit noveller på svenskan o så och det går som smort. Då skrev jag typ 8 A4 på några dagar bara. Man får ju hoppas på ett bättre betyg där med nu :/

Sedan hade vi spanska test :/ Inte kul asså. Men jag tror det kommer att gå bra för jag fick lite hjälp :p Men det här testet var liksom för att se hur bra man är på prateritum eller vad det nu heter och det gjorde tydligen en hel del för betyget.

Det är det väl ända interessanta som hänt i skolan idag...

Senare ikväll så ska jag gå och dansa och pappa o mamma ska på gymnasiemöte. ÅÅÅ kan verkligen inte bestämma mig för vad jag vill göra i livet :S

Lägger in bilder från idag senare...

Pus pus och tack för kommentarerna :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0