LÖRDAGSGODIS PÅ EN ONSDAG

hej hej

För några timmar sedan så sa mamma att hon var riktigt sugen på godis. Så hon och jag gjorde ett undantag och köpte lite lördagsgodis. Men eftersom det är onsdag så får vi göra om namnet till onsdagsgodis. Lördagsgodis äter man ju bara eftersom man har en bra anledning att berätta varför man äter godis. Medans onsdagsgodis är till för att man ska kunna slappa lite, på en vardag. :)

Så vi gick i alla fall, med samma färg på jackorna, till ICA nära och köpte vårat onsdagsgodis. Jag kände mig som barn igen eftersom att alla fick egna påsar, varför vet jag inte :p.

Till Middag åt vi potatis och sallad - that's it. Smalmat enligt mig, men de behövs efter allt godis jag äter.

Well, well...

Ikväll blir det lite Grey's Anatomy - snarare om 10 minuter :)

Men alla får ha de så bra, så skriver jag troligtvis imorgon :D

+ säg till om det finns något speciellt som ni vill att jag ska skriva om i min blogg. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0