LITE FRÅN IGÅR + EN LISTA :)

hej hej

Tänkte bara prata lite om idol igår. Som jag har sagt förut i mina inlägg så var min idol Christoffer Hiding, men vad jag inte har sagt var att jag alltid satt närmast teven och avgudade honom typ. Innan röstningen skedde så föreslog jag att vi kanske skulle kunna åka och gå på en idol inspelning, eftersom jag så gärna vill se Christoffer på riktigt. Vill liksom gå backstage och kolla när han kommer ut så att jag kunde få prata med honom m.m. Men nej! Han åkte ut! Ojj, va sur jag var. Hur kunde han åka ut? Mattias och Andreas är ju dom som ska åka ut! Mattias låter som en liten backstreetboys wannabe och Andreas är bara ååå dåålig....asså visst dom sjunger ju bra och så, men dom kan ju inte alls mäta sig med Christoffer, och man märkte ju vilken sorg det blev i studion efter.

Brukar alltid kolla på eftersnacket på datan och både Daniel och Swartling sa att det var en otrolig miss att folket röstade ut Christoffer. På en vidio så grät Daniel när han pratade om hur ledsen han var över att Christoffer åkte ut. Alla andra idolerna instämde.

En annan grej är ju att juryn sa ju att Christoffer var sjuk när juryn skulle berätta hur han hade varit på scen. Men när jag kollade på eftersnacket så såg jag ju att Christoffers pappa Knut berättade att han var så dålig att han behövde ta cortison innan han gick upp på scen. Cortison är liksom en tablett man äter om man inte kan ta penecelin. Min pappa tar liksom cortison mot hans allergier. Sjukt! Så jag har liksom medlidande för Christoffer. Tänk va jobbigt att röstas ut bara för att man är sjuk och då inte kan ta ut sig lika mycket som vanligt.

OK, slutsnackat om Christoffer :/ Nu kommer en lista, som vanligt :p

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Ingenting alls! Blev bara irriterad och sur...
Vad gjorde du kl 8 i morse?
sov :)
Vad gjorde du för 15 minuter sedan?.
satt framför datan, liksom nu.
Det sista du sa högt?
Hej mami :)
Vad har du druckit idag?
vatten och te
Vad var det senaste du åt?
pasta
Vad var det senaste du köpte?
bulle
Vad är det för färg på din ytterdörr?
brun
Vad är det för väder hos dig just nu?
mörkt. de e kväll liksom
Godaste glass-smaken?
cookie dough smaken :p
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
mm, det har ju hänt en själv några gånger :p
Sover du tungt?
haha på Glämsta vaknade jag inte av brandlarmet och det hann gå 2 gånger innan någon väkte mig. Fast jag vaknar lätt på morgonen :/
Drömmer du mycket?
man drömmer ju kring typ 1000 drömmar på en natt så ja :p
Mardrömmar?
länge sedan...
Vilket ämne är roligast i skolan?
får nog säga idrott eller musik
Trivs du med ditt jobb?
har ingen jobb
Favoritklädsel?
klänning, leggins och ballerina skor :D
Favoritlåt just nu?
Miscommunation - Timbaland feat Keri Hilson
Vad ser du om du tittar åt höger?

en dörr
Vad gör dig glad just nu?
typ inge :( har det ganska jobbigt för tillfället...
Vad ska du göra härnäst?
gå på toa!!!!
Höger- eller vänsterhänt:
höger, om jag skriver med höger så ser det ut som om en tre-åring skulle ha skrivit...
Humör just nu:
trött, kissnödig som fan och lite halv deppig...
Favoritgodis:
naturgodis :D
Kläder just nu:
t-shirt och uppvikta mjukisar :)
Musik just nu:
här hemma är det så tyst att man kan höra mamma från andra sidan lägenheten...
Sommarplaner:
kanske resa :D
Hur många kuddar sover du med:
4...
Spelar du nåt instrument:
kan ju plinka på pianot alltså inte bara typ broder jakob och sånt utan riktiga låtar :p
Morgon- eller nattmänniska:
typ båda tror jag :S
Vilka är viktigast för dig:
familjen och vännerna!
Bio eller promenad:
beror vilket humör jag är på. Just nu skulle en promenad sitta fint även fast jag är trött...
Är du kittlig:
oohhh jaaa...det vet Debbie! :p
Snarkar du:
ja, vadå ibland liksom. Men de e inte så att jag filmar mig själv under natten så jag vet inte...
Stjärntecken:
tvilling
Äckligaste insekten:
typ löss euww
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
trolla, lungt! Då kan man ju fixa vad man än ville
Vad vill du jobba som?
dansare :)
Stökigt eller välstädat?
jag bor ju ganska stökigt men helst välstädat antar jag
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump?
ja
Gillar du att sjunga?
ja mycket! Gick på kör förut..om jag inte skulle ha sån scen-skräck så skulle jag lägga upp en vidio på när jag sjunger :p
Anser du att du är stark?
ja typ. Jag kan ju göra många armhävningar på raden liksom (på fötterna självklart)
Vad gör du om du får hicka?
dricker vatten och sväljer med ögonen tittandes upp i taket. Det funkar faktiskt då, att få bort hickan dåra...
Vad längtar du mest efter just nu?
sommaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0