LISTOR

ni måste få nått roligt att göra, så jag tänkte att jag skulle lägga in några listor. Grejen är att jag inte hittar nått annat kul att skriva om så ni får läsa lite listor istället. Men snart kommer ni få se kläder och smycken :p

Namn: Olivia
Smeknamn: Olivia, O, Osen, Olilli, lilli, Oliv, Oliven (+ mycket, mycket mer)
Födelsedag: 15 juni (glöm inte att gratta mig :p)
Födelseort: Stockholm
Ögonfärg: Bruna
Hårfärg: Asså mitt hår är så slingat nu så det är typ ljusbrunt, men från grunder mörkbrunt.
Pluggar/Jobbar: Pluggar på Vasa Real
Familj
: Eva, Tommy, Alex, Joachim, Daniel, Wajna, Nibor (mamma, pappa, bror, bror, bror, låtsasbror, låtsassyster)

FAVORIT...
Färg: Vitt, svart, silver, guld, grått, brunt, rosa, lila = alla färger :D
Plats: Stockholm - älskar innerstan verkligen!
Land: Spanien - löööve
Spel: The Sims 2 -for life! :p <3<3<3
Drog: Dansen
Film: massor av favoriter
Djur: Lejon, leopard och sånna där andra kattdjur
Affär: H&M, Gina Tricot, Monki m.m.
Serie: Desperate Housewives, Top Model, Grey's Anatomy m.m.
CD: näe, iTunes är bättre...
Café: Creem, Café etage, vurma m.m.
Skor: tygskor och ballerina
Internetaktivitet: Blogg :)

BRUKAR DU...
Titta på dig själv i spegeln: För ofta :p
Gnälla: när jag är trött, hungrig m.m.
Skrika: Åt mamma o pappa - Ja
Sova: ja varje kväll :p
Ha ångest: mm, bara liiiite (:p)
Skada dig själv med flit: Jepp, men det är en tid jag ångrar
Ta mediciner du inte borde ta: nej, hatar mediciner
Vilja dö: När det händer något riktigt pinsamt, eller när jag är jätte stressad.
Drömma mardrömmar: Aldrig typ...
Drömma sexdrömmar: Em.....Näe, skulle inte tro det...
Ta droger: näe så lågt sjunker jag inte
Försöka vara annorlunda: Har väl hänt då och då. Men jag menar alla är ju typ anorlunda för man blir ju anorlunda med vissa människor.
Klä dig i svart: Haha, det händer då och då.
Gå till kyrkan: Jag är inte kristen precis :p
Gå i skolan: Näee....Jo hahaa
Röka
: Nope
Ha sex: Nope :/
Ljuga: asså ofta och ofta, den händer ju
Hata folk: mm, för ofta det med!
Lita på folk: Det är riktigt svårt ibland. Den ända personen man kan lite på är ju sig själv, men ibland går det ju inte att hålla allt inne...så då måste man bara lita på folk

NÄR...
Åt du senast: För nån timme sedan, middag :)
Läste du en bok senast: ganska länge sen nu :/ Det fattas en tärning hette den
Var du på konsert senast: oj länge länge sedan, kommer inte ens ihåg vad jag då såg :S
Köpte du något senast: Idag, trosor :) Riktigt fina var dom :D
Svor du senast: Nån timme sedan, är ju för mig själv just nu.
Sjöng du senast: Sjunger nu fast i huvudet d
Klagade du senast: Typ nyss när mamma tjatar
Är det sommar: Sluter av Juni och hela Juli

VEM...
Saknar du: för många :/
Vill du döda: Hmm... Ingen?
Rörde dig sist: mami :)
Vill du slå: privat
Kysste dig sist: privat (sorry, men de e för privat)
Vill du kittla: hahaha ingen
Kramade du sist: mami
Vill du prata med: Många, men ibland går det inte :/
Skrek du på sist: mami
Vill du vara som: mig själv, vem vill inte det liksom?
Sårade dig sist: privat det med
Vill du bli galet full med: kompisarna :)
Gjorde dig riktigt glad senast: riktigt glad, ojj det var länge sen käns det som, men jag hade riktigt kul idag med Hannah
Fick du sms från senast: typ nått erbjudande från telenor
Ringde dig senast: Hannah typ

HAR DU...
För många vänner: näe, lagom :)
Förföljelsemani: Ja, typ
Tvångstankar: Ja, asså det händer ju
Någon annan psykisk sjukdom: ahah näe
Skadat någon: ja, men inte med flit
Färgat håret: Ja, eller slingat, men det blir som en färgning efter några gånger :p
Brutit några ben: Nej, som tur är
Några piercings: öronen, men det räknas nästan inte
Några tatueringar: Nej
Egen dator: nej
Gjort bort dig rejält: haha många gånger.
Bra självförtroende: jag har mina dagar...
Komplex: Usch ja, alldeles för många och för ofta
Kysst någon: Ja :)
Haft sex: återigen nej
Sagt jag älskar dig till någon idag: typ till nån kompis
Bjudit ut någon: vet inte :p
Varit kär: Många, många gånger
Blivit kär i någon på nätet: tror det :S
Dumpat någon: Ja
Blivit dumpad: Ja
Velat vara otrogen: Näe :'(
Varit otrogen: ja, men vet inte om det räknas
Stulit någonting: Ja
Lämnat landet: ja många många gånger
Rymt hemifrån: näe, men planerat
Tuttat eld på nåt: mm :p men jag är liksom inte en pyroman direkt
Gjort något olagligt: Ja

HUR...
Går du: typ vanligt. Är inte kobent eller hjulbent, så jag går ganska normalt
Svarar du i telefonen: Hallå? :p
Fördriver du tiden: The Sims...kan sitta i timtal utan att märka det
Mycket pengar har du: just nu knappt 500 kr.
Tjänar du pengar: veckopeng :p
Bäddar du sängen: med täcke :)
Ofta diskar du: nästan varje dag, men bara nästan haha
Ofta städar du: ojj, asså mitt rum 1 gång i veckan men resten av lägenheten aldrig
Går det på jobbet: pluggar....
Många stör du dig på: ojj, riktigt många!!!!!
Ofta träffar du din familj: varje dag :) Men mina bröder träffar jag riktigt sällan, har inte träffat en av mina bröder på 3 år...:'(
Mycket äter du: små-äter typ ganska mycket så det blir ju mycket i snitt....

Enjoy :D

bilderna kommer imorgon btw...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0