LISTA

nej nu bryr jag mig inte om ni blir sura eller inte eftersom att jag åter igen lägger in en lista :)

KLÄDSEL
Dagens klädsel?:
Blåa jeans, vit lång t-shirt, vita skor, pastellblå jacka/tröja och ett halsband
Favorit klädsel?: Leggins, tunn klänning, sjal, ballerinaskor, solglasögon och en latte i handen :) (latten var bara ett tillägg)
Vad har du på dig just nu?: Mitt gula mjukissätt :D

TV
Vilket vad det senaste programmet du såg?
Idol 2007
Vad är din favorit tv-serie?: Desperate Houswives lungt! Kan inte missa ett ända avsnitt...
Vilken tv-serie är sämst? Våra bästa år!!! USCH, alla ser ut som barbiedockor jue...

MUSIK
Vad var det senaste du lyssnade på?
Räknas tv:n? Annars nån låt på gympan typ...
Vad hör du för musik just nu?: Hör bara tv:n i bakgrunden annars lyssnar jag typ aldrig på musik hemma...:/
Vad väljer du, soul, rap, R&B, pop, schlager?: Soul tror jag...

FILMER
Senaste filmen du såg?:
James Bond :) Golddiggers typ...
Favorit film?: Nån musikal eller titanic (a)
Sämsta filmen?: Nån film där dom bara gick och pratade i öknen, fyyy...

VAD VÄLJER DU
Sommar eller vinter?:
Beror på men sommar är nog favoriten!
Höst eller vår: Vår :D
Vatten eller is?: is :) Älskar skridskor :p
Buss eller tunnelbana?: Buss är så mysigt...
Morgon eller kväll?: kväll!!!!! Hatar morgonen, finns inget possitivt med den, förutom att man vaknat, men så ska vi inte tänka...
Lampor eller stearinljus?: Stearinljus, för det ger rummet så mycket!
Tv-program eller film?: Film förmodligen.
Myskväll eller fest?: Beror på vilket humör man är på...
Modernt eller varmt? (inredning): Modernt, med lite varma detaljer...
Blogga eller läsa blogg?: Ojj, älskar att blogga och det är ju kul att läsa andras bloggar, så den frågan kan jag inte svara på.
Regn eller snö?: Spöregn och mycket snö, annars är det inte kul...:/
Skola eller jobb?: Prao! Men det kanske inte räknas som jobb, men skulle så vilja jobba med något kul i stället för att sitta i en skola varje dag med läxor och prov :/
Läxor eller prov?: läxor :)
Banan eller annanas?: annanas, men jag är lite alergisk mot annanas :( Så de e synd...
Äpple eller päron?: Hårt päron och stora röda färska äpplen
Mandarin eller apelsin?: Mandarin! Men apelsin är bra om man vill göra färskpressad apelson juice..
Jordgubbar eller smultron?: smultron! Älskar...


Hoppas testet var kul, folks!

Skriver imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0