LISTA

Som ni ser så har jag skapat en ny kategori, som heter LISTOR, där lägger jag in alla listor som jag lägger ut på bloggen, så är det lättare att hitta. Jag har laggt in några listor där, men jag orkar inte lägga in alla, men ni får försöka nöja er med de nya, annars får ni leta efter andra listor :p

Höger- eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: I denna sekund är jag väl mest stressad och utmattad efter alla läxor :/
Favoritgodis: Dumle är otroligt gott, men annars gillar jag surt och sött godis :) men inte gele :S
Är det nåt du absolut inte äter: Skinka, blodpudding, räkor och andra läskiga saker som finns på havets botten. (och ja jag vet att blodpudding och skinka inte kommer från havets botten, men jag menade räkor när jag skrev det :p)
Kläder just nu: Blå/grön klänning, trosor, bh, svart kofta, halsband, naglack, smink :p
Musik just nu: ingenting alls faktiskt
Vad sa du senast: ojj, men varför sa du inte till tidigare pappa? :p
Favorit-hangout: Inget speciellt hangout, men jag gillar att vara på ställen tillsammans med personer jag tycker om!
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Under renessansen och barocken :D
Fisk eller badkruka: Fisk :D:D:D Älskar att bada. Visst ibland tar det ju ett tag innan man går i om vattnet är svinkallt men annars är det jag som alltid springer i vattnet först av alla typ...
Saft eller alkohol: Ojj, saft är ju gott på en härlig sommardag och alkohol är ju också trevligt ibland :D
Hur många kuddar sover du med: Har börjat med 5 nu :p
Favoritväder: ååå sooligt så att man kan sola och bada :D
Om du var fast på en öde ö, 5 saker att ta med: en mobil som går att ringa ifrån även från en öde ö, en dator med samma funktioner, tv med samma funktioner, 1 kompis och en pojkvän (om jag har nån, annars nån på g kanske :))
Spelar du nåt instrument: piano
Morgon- eller nattmänniska: både och. Men natten är nog lite mer min grej :p
Sparare eller slösare: hahhahahahha slööösareee.....
Vem är viktigast för dig: mina vänner, familjen, att få bra betyg, hitta nått gymnasium man trivs med och john! :)
Bästa film:  Titanic, men jag har många fler jag gillar...
Tror på liv på andra planeter: Om det finns syre på planeter då finns det också liv, kanske växter och så och då finns det kanske människor också :)
Kommer du ihåg din första kärlek: absolut!
Älskar du henne/honom fortfarande: Nope...
Har du några homosexuella vänner:  Vänner och vänner, jag känner en tjej som är det.
Tror du på mirakel: AA lungt, det har hänt 1 gång och jag kommer aldrig glömma de ögonblicket.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Man hoppas ju att det är så, men man märker ju hur svårt det är att vara fast vid någon, och när man väl gör något så är det så sjukt jobbigt att man inte ens fattar hur man kunde vara så dum från första början...
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Oj, ingen aning.
Har du en besatthet? Ibland blir jag besatt av vissa saker, som att kolla bloggen var 10 minut typ :S

Kommentarer
Postat av: .

ett tips sluta skriva listor så ofta, sjukt lång tråkiga.

2007-11-14 @ 22:09:40
Postat av: olivia

. : Tack så mycket, vem du nu är...Listorna kommer bli flera det lovar jag och om det blir långtråkigt så behöver ni liksom inte läsa dom...Det är ju ert val.

2007-11-15 @ 17:32:04
URL: http://[email protected]
Postat av: Anonym

Hejsan!
Jag tycker i motsats till föregående skrivare att listor är kul! Perfekt att fylla i när man vill uppdatera men inte vet vad man ska skriva:P
Jag tänkte bara säga att jag snor denna lista av dig, och länkar hit=)

2008-04-17 @ 21:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0