LISTA

hej hej

OK, på riktigt det här är det sista jag skriver idag - kommer att skriva imorgon hur många besökare jag haft under dagen, eftersom det blev rekord, och besökarna fortsätter att rulla in :D

ETT TILL FJORTISTEST

Man måste ju kolla om man är fjortis eftersom alla säger det till en hela tiden :p

Självbild:
[ ] jag försöker vara normal
[X] jag är yngre än sexton och äldre än tretton
[ ] jag tror att jag är tjugo
[X] jag blir kallad för fjortis ibland
Summa: 2

Beteende:
[ ] jag lyssnar på musik som sjungs av remixade babyröster
[ ] jag bor på PA, gjorde. hihi
[ ] msn är så mycket bättre än att prata IRL, vad är IRL? Snälla säg för alla skriver det nuförtiden...
[ ] har strulat med någon jag inte känner
[X] jag läser veckorevyn, solo eller någon liknande tidning
[X] jag kramar istället för att säga hej
[X] jag kindpussar folk
[X] jag lever för mina vänner
( )läser aldrig frivilligt
[ ] jag vet inte vad växthuseffekten är
[X] jag vet inte vilken världsdel Kambodja ligger i
[ ] ett riktigt svårt val för mig är att välja mellan kläder på morgonen eller mellan två tvserier på kvällen
Summa: 5

Kläder och stil: jag har/bär
[ ] en I <3 NY tröja fast jag inte varit i New York
[X] foundation på läpparna, ibland men bara lite, jag har skitröda läppar annars
[ ] sveamössa
[ ] lånade kläder dagligen
[X] jag har en fjällräven/goes jacka
[X]har en New York keps
[X] stora solglasögon
[X] fakeväska
[ ] jag funderar på att skaffa palestinasjal eftersom det verkar vara så trendigt, ALDRIG!!!!!
Summa: 5

Summa totalt: 12

Ta summan av allt gånger tre, och se hur många procent du har.
7 gånger 3 = 36%

Jag är alltså 36% fjortis enligt detta test. You see, jag är alltså inte hälften så fjortis som folk säger :p

Puss puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

IRL-står för in real life..

2007-11-12 @ 14:46:02
Postat av: Anonym

7 gånger 3 är inte 36 heller haha.. menade du 12?

2007-11-12 @ 14:48:03
Postat av: olivia

anonym 1: Tack så mycket! :D
anonym 2: hehe aa jag menade 2 men tog testet av en anna och då hade hon fått 7, so that's why :P

2007-11-12 @ 16:08:17
URL: http://oliviaportnoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0