Lista

förlåt men jag har tyvärr ingenting att skriva om...så det får blir en lista - igen.

Frågor och svar.

48 frågor

1. Var hittade du den här listan? exelente.blogg.se
2. Var är dina föräldrar födda? Sverige
3. Vad är det senaste du installerade på datorn? Picasa
4. Vilken är din favoritrestaurang? Sushi restaurangen nedanför mig :)
5. När badade du i en pool senast? Det var i Israel på något hotell tror jag...
6. Har du varit med i någon skolpjäs? Ja, flera gånger. Hallå hillel liksom :p (min förra skola)
7. Hur många barn vill du ha? Jag vet faktiskt inte. Förmodligen 3.
8. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Jag har ganska svårt för punk, hårdrock, hits for kids stilen asså typ backstreetboys wannabe killar. Ush!
9. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? ? :p
10. Vad har du för TV-kanaler? Vet bara att vi typ har 700 kanaler...
11. Har du åkt moped någon gång? det kommer jag verkligen inte ihåg. Men nån gång måste jag ha åkt på min brorsas eller nån äldre kompis...
12. Har du busringt någon gång? fortfarande ja
13. Har du fått felparkeringsböter? och jag är fortfarande 15 år...
14. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Jaaa! Fett kul....
15. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Ojj, vågar man svara på det? USA typ...
16. Har du en egen trädgård? nope bor i lägenhet
17. Vilken är din favorit bland tecknade serier? en självklart familjen Jetson! haha älskar dem
18. Kan du alla orden i nationalsången? förmodligen. Fast ibland blandar man ju ihop alla orden med andra varianter av naionalsången som folk har kommit på, som typ du gamla du fria din smällfeta ko eller hur dom nu går :p...
19. Badkar eller duschkabin? Jag har ju badkar så jag får väl rösta för badkar antar jag...
20. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Älskar filmen familjen beadulair eller vad den heter. Den gick igår på femman.
21. Favoritpizza? Kanske Hawaii. Men jag är verkligen inte en pizza typ. Har ni någonsin tryckt på en pizza och så rinner det olja? Ush
22. Chips eller popcorn? Chips! Lantchips med gräddfil - for life! <3
23. Vilken färg på läppstift använder du? ojj, ännu en svår fråga. Om jag nån gång använder så tar jag nog lite rött och lägger på massvis med läppglan över. Det blir ganska fint faktiskt.
24. Har du rökt jordnötsskal någon gång? em...
25. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Näe, det är ju lite bree i desperate houswives stuk på dem där tävlingarna.
26. Apelsin- eller äppeljuice? Apelsin! Tropicana är ju en favorit.
27. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Nån dag sedan med kompisarna :) <3<3<3
28. Favoritchoklad? Marabou mint :)
29. När röstade du senast? ingen aning
30. När åt du en hemodlad tomat sist? flera år sedan
31. Har du vunnit en prispokal någon gång? Aldrig prispokal men medaljer
32. Är du bra på matlagning? Ja men de e klart jag är :D (stenseriös)
33. Klarar du att tanka själv? Näe, det luktar ju pyton
34. Har du beställt något från TVshop? haha näe, men man har ju funderat över det...
36. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Prao. Klänning varje dag typ.
37. Vad var det senaste du handlade? typ en hamburgare
38. Har du kräkts offentligt? alltid! Haha nää, men jaa det har jag.
39. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? får man båda ? , (a)
40. Tror du på kärlek vid första ögonblicket? Det händer ju ibland...så ja
41. Har du ringt något betalnummer? ja.
42. Kan man vara vän med sitt ex? Oftast nej :( Men vissa kan väl det...
43. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Pappa :(
44. Hade du mycket hår som liten bebis? mm :)
45. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? typ hej du har kommit till olivias mobil, jag kan tyvvär inte svara just nu men lämna ett medelande efter pipet :p
47. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? älskar att titta på tv innan jag lägger mig men ibland är det sjönt att läsa också.
48. Vad är du tacksam för idag? Inget. Jag mår piss...

Kommentarer
Postat av: Anonym

vaddå var har hänt med din pappa?
liggr han på sjukhuset nu?

2007-11-04 @ 19:51:12
Postat av: olivia

Anonym: Nej det gör han inte. Men för 3 år sedan så hade min pappa cancer och då låg han på sjukhuset men han klarade sig, som tur var :)

2007-11-04 @ 20:11:44
URL: http://oliviaportnoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0