Lista

då ska jag lägga in en lista igen då. Enjoy

Ditt namn: Olivia Portnoff
Din ålder: 15.
Födelsedag: 15 juni
Syskon: 3 bröder + 2 låtsas syskon
Hårfärg: brunt med ljusbruna slingor i, det ser typ solblekt ut :/
Ögonfärg: Bruun

FÖRHÅLLANDEN:
Vem är din bästa vän? Jag måste nog säga Linn. Men jag har andra bästa vänner också, men Linn har jag kännt längst av alla...

Har du en pojkvän? Näe :(

Hur långt var ditt längsta förhållande? Hum, vet faktiskt inte. Har inte haft ett riktigt förhållande på länge.

Vem pussade du senast? säkert nån igår, kommer inte ihåg.

GREJER:
Var shoppar du helst? Haha, i nån dyr märkesbutik, men vem har råd med det liksom?

Har du några tatueringar eller piercings, och isåfall hur många? Hål i öronen :p

hur många par skor har du? Ojj, flera stycken. Delar ju skor med mamma. Men själv har jag nog minst 11 skor.

Hur många bar byxor har du? Jag använder 5 stycken, men jag har ju flera.

FAVORITER:

Färg: alla färger fast i olika nyanser liksom.

Mat: Sushi!! Thai, Kinesiskt och sånt
Killnamn: ?... Ingen aning

Tjejnamn: Nikita, Fiona, Cassandra, Candance (gillar namn som står ut i mängden)

Ämne i skolan: Idrott (haha), musik, ibland engelska och svenska, matte (I WISH!) ----> sajk

Klädesplagg: jeans, tunika, kofta, tunn jacka, axelrämsväska, ballerinaskor och några fina smycken till (nu skrev jag en outfit inte ett klädesplagg)
Sport: räknas dans? haha

Musik: Det varierar. Eller det beror på vilket humör jag är på. Om man är ledsen så blir det ju oftast lugn musik som typ Alternative m.m.

Citat: "lev dagen som om den vore din sista"

Raggningsreplik: "Tjena mittbena - like we say in Sweden" ------> Haha så Israel.


HAR DU NÅGONSIN...
Snusat? Näe

Rökt? Passiv rökning...Nemen jag står nog över rökning asså...

Hoppat bungee jump? har alltid velat, men de har aldrig blivit av :/

Brutit mot lagen? em...ja..faktiskt. Fast när man var liten och inte visste bättre dåra...

Fått dig själv att kräkas? försökt, men det har aldrig funkat...

Nakenbadat? det gjorde väl alla när man va liten?

Varit kär? oohh, jaa...flera gånger

Börjat gråta för att få som du vill? hehe, aa

EXTRA GREJER:
Tar du droger? Näe

Vad använder du för shampoo? Bytte nyss från Herbal Essences till Pantene.

Vad är du mest rädd för? Dö ensam..förmodligen. + ett urkasst liv...

Tio första:
Första bästa kompis: Linn
Första bil: Jag är 15 som sagt...
Första kärlek: en kille på dagis
Första husdjur: en prickig skalbagge. Han var sööt
Första semester: Till Israel, jag var då 6 månader.
Första jobb: Prao typ, face huvudkontor
Första köpta skiva: förmodlöigen Hits For Kids
Första riktiga kärlek: Isak tror jag...
Första konsert: typ A-Teens

Nio sista:
Sista alkoholdrycken: igår kväll
Sista bilfärd: igår kväll
Sista filmen du såg: nån mamma hyrt - riktigt dålig.
Sista ringda telefonsamtal: hem
Sista bubbelbadet: nån dag sen
Sista spelade cd: ojj, år sedan
Sista kyss: kommer inte ihåg...
Sista gången du grät: igår kväll :p pinigt som fan (ursäkta svordomen)
Sista måltiden: Fika med mamma o pappa

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar? ja. kille dåra...
Blivit arresterad? näe, men polisen kom en gång...
Blivit kär vid första ögonkastet? tror det. men de var i alla fall sjukt länge sen. Annars var det när Christoffer Hiding sjöng All My Life.
Varit på tv? ja...
Fått ditt hjärta krossat? Jaaa
Sagt att du älskar någon utan att mena det? ja.
Haft ett one night stand? nope.
Busringt till nån? såklart!

Sju saker du har på dig:
1. t-shirt klänning
2. trosor
3. bh
4. ring
5. tofs
6. armband
7. naglack

Sex saker du gjort idag:
1. sovit till 13.00
2. ätit glass (nu)
3. broderat
4. pluggat spanska
5. varit inne på datan
6. vaknat flera gånger
Fem favoritsaker (Ingen speciell ordning):
1. Vänner
2. Dansen
3. Familjen
4. Musiken
5. Kläder..

Person du kan berätta allt för:
Linn för hon kan inte föra det vidare till någon :p

Tre val:
Svart eller vit? båda!
Sommar eller vinter? Sommar lungt.
Choklad eller chips? beror på...

Två saker att göra innan du dör.
1. bli en skit duktig dansare i Hollywood
2. kolla i ett teleskop

En sak du ångrar:
1. såra Simon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0