KORTIS INLÄGG

heje

tänkte bara skriva att: Nej, jag har inte slutat blogga för idag haha, jag har helt enkelt inte så mycket att skriva + jag har prov och inlämning tills imorgon. Så titta förbi lite senare alltså vid 21.00 typ, så kanske jag har skrivit ett "dagens inlägg". Och då kommer det också video och bilder. Så nu kommer ni få se mig på video igen, dock inte videoblogg eftersom att jag hatar att se mig själv på film, som vissa andra jag känner, hehe. Om det är någon där ute som kan lite om sammhällsekonomi så får ni gärna skriva en liten kommentar och berätta lite viktiga grjer.

Innan jag slutar skriva så ska jag bara skriva ett litet inlägg till min käre vän Philip:

Hej Philip!

Hoppas du har fått en härlig födelsedag med massa presenter. Haha, den här gången så pratade du inte allt för mycket om din födelsedag som du brukar :) Jag kan bjussa på en godis imorgon, glöm då inte att påminna mig i sånna fall. Imorgon får du berätta om alla presenter du har fått, får jag vill SÅ gärna höra :)

Puss puss pårej! Min käre, käre vän. Kommer alltid älska dej bästis! (kommer du ihåg våra bar/bat-mitzvot? Jag glömmer aldrig det du sa på mitt tal. Och jag hoppas att du aldrig glömmer det jag sa. ville bara säga grattis och lycka till i livet, haha näe bara skämta, men puss puss :D hahahahhahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0