Kändis special

hej hej

Nu tänkte jag skriva ett liten inlägg om kändisar, mode och sånt där trevligt. Jag har hört att jag är lik Julia Roberts. Jämförelse:

                                image177       image178
                                                         Julia Roberts?                                                   Olivia?

Jag gjorde i alla fall ett test för att se vilken kändis jag är lik? Och här kan ni se resultaten...

image179image180image181
Helena Christensen                     Emmanuelle Beart                                          Rachel Leight Cook

Själv tycker jag att Julia Robert teorin stämmer lite bättre, hehe. Nog pratat om mig. Utan vidare till Kirsten Dunst - En skåderspelerska som jag aldrig riktigt tänk på så mycket men nu på sistonde så tycker jag faktiskt att hon börjar få en riktigt bra stil.

image182
Casual: Grå kofta, svart tunika, svarta jeans, brun/svart sjal, svart väska och svarta ballerina skor.
En riktigt snygg look. Och pricken över i:t... solbrillorna! Visst gillar jag inte sjalen så där ytters mycket, men men.

image183

Och här har ni henne i ett lite mera party stuk. Hennes klänning är helt otroligt fin - tycker jag. Men den kostar ju säkert flera tusen :(

Och sist men inte minst tänkte jag prata om luggar. Vem passar bäst i den och vem passar inte i den?



1. Victoria Silverstedt. För hennes lugg är finast klippt och jag tycker att det passar hennes ansiktsform.
2. Reese Witherspoon. För hon vet hur man bär en lugg! Det är fint att den går lite på sne, för då blir den inte allt för spikrak och då ramar man inte in ansiktet lika mycket.
3. Rihanna. Har alltid gillat Rihannas frisyrer. Hennes lugg är riktigt fin tillsammans med hennes röda hår!
4. Naomi Cambell. En skönhet klär i allt. Jag gillar hennes lugg eftersom den klär henne riktigt bra.
5. Micha Barton. Jag gillar inte henne i lugg. Hon passar nog bättre i en snedare lugg som Reese.
5. Britney Spears. She did it again! Hennes lugg är riktigt ful. Om ni klickar på bilden så ser ni att den är helt hackig. Hon skulle faktiskt passa bättre i en riktig lugg. Så om luggen skulle varit bättre gjord så hade hon kommit etta!

Det var allt för idag! :)

Kommentarer
Postat av: Ullrika

Jag tycker att Reese Witherspoon passar bäst i lugg! sjukt fint på henne.

2007-11-04 @ 21:59:54
Postat av: olivia

Ullrika: MM det är riktigt snyggt på henne faktiskt. Det är en sån lugg som jag själv vill spara ut till :).

2007-11-04 @ 22:07:21
URL: http://oliviaportnoff.blogg.se/
Postat av: Anonym

du, hur gör man de där testet om man är mest lik?

2007-11-05 @ 19:10:33
Postat av: olivia

Anonym: Jag kommer inte ihåg faktiskt tyvärr. Men det är en hemsida i alla fall, så du kan ju söka på google och kanske hitta det där :)

2007-11-05 @ 20:19:23
URL: http://oliviaportnoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0