INKÖP PÅ MONKI :D

hej hej

Ok nu ska jag visa er vad jag köpte idag på monki, men jag skriver från mammas dator och kan därför inte rotera bilderna, ni får helt enkelt vrida huvudet och kolla :)



Det var det. Glöm inte att ni måste klicka på bilderna för att de ska bli större. Så imorgon ska jag ha på mig t-shirten på den andra bilden. Jag kanske ska berätta vad allt är :p

1. En grå klänning med stora utstickande fickor.
2. Grå/vit randig t-shirt med 3 knappar vid bysten.
3. En svart klänning med snörning i bak. Man måste ha ett linne under :p
4. En blå tröja, sömmen mellan armarna går litte längre ner, så tröjan blir lite baggie.
5. Ett simpelt grönt linne i ett härligt material.
6. En t-shirt som man ska ha över linnet, denna är också lite baggie.

Nu ska ni få se dagens outfit. :)  Ni får ha huvudet på sne igen :p image234
Vit t-shirt som man inte ser från Gina Tricot, Grå tjock tröja med spännen i fram från Dorose, Svarta jeans från Dr denim, svarta stövlar från okänd butik och slutligen en grön fjällräven jacka från naturkompaniet.
image235

närmare bild på stövlarna :)


Puss puss, skriver imorgon.

Kommentarer
Postat av: Hannah, the one and only

Den randiga tröjan var skiiit snygg O! :)

2007-11-18 @ 23:07:20
Postat av: Anonym

Snygga stövlar, var är dom ifrån o vad kostade dom? :)

2007-11-19 @ 22:02:32
Postat av: olivia

Anonym: Tack så mycket! Jag vet tyvärr inte vad butiken heter, tror faktiskt inte att den har nått namn, men den ligger i alla fall på drottninggatan. 1000 nånting...

2007-11-19 @ 22:27:22
URL: http://oliviaportnoff.blogg.se/
Postat av: andreas

klockrent. gillar denna outfit

2008-10-01 @ 17:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0