I SAY BRR, IT'S COLD OUT THERE, IT MUST BE SOME WINTER IN THE ATMOSPHERE.

Hey hey.

Där fick ni en liten sång i början :p...Nu börjar det faktiskt bli kallt på riktigt. Fast tänk när det blir minusgrader liksom :/ Det var typ -3 grader förra vintern vi hade, undra vad det blir nu...

Idag efter skolan så var jag med Fanny (banyboo i kommentarerna). Vi gick till gallerian eftersom vi skulle äta American Cookies. När vi kommer in så hör vi hög musik, så man undrar ju vad det är. När vi kommer in i mitten av gallerian så ser vi att det är en modevisning som pågår. GALLERIANS FASHONSHOW kallar dom det. Modevisningen var eftersom att gallerian fyller 5 år. Kan ni fatta 5 år? Har den verkligen funnits så länge...Kommer typ ihåg när den bygdes haha. Aja. Vi ställde oss nära scenen och ojj vad det var snygga killmodeller! Man stod typ och smälte, hehe nää men dom var i alla fall riktigt snygga, tjejerna såg också riktigt bra ut. Varför måste dom vara så långa, smala och snygga? Man känner sig ju jätteful när man är nära, haha. När vi står där vi scenen ett tag så ser jag nån slags fågel flyga omkring. Vad är det för något? hörde man alla (där inne) säga. Jag kollar lite närmre och jag ropar ut högt: Det är en fladdermus! Yes Indeed, en fladdermus jag sa en fladdermus det var. Usch säger jag bara, och hur kom den in i gallerian? Det brukar ju inte vara så vanligt att fladdermöss flyger omkring i luften liksom...

Jag och Fanny valde banan nogat smak på våra muffins. Goda som f*n! :p

Nu ska jag väl plugga lite NO eller typ spanska och sedan ska jag sova haha, är helt slut! :p

Puss allihopa :D

Spice Girls nya låt Headlines (frendship never ends)


ENJOY :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0