HUNDVAKT OCH JÄVLIGT SKOLTRÖTT

tjena tjena

hur mår ni? hur har eran dag varit? Jag mår i alla fall bra och min dag har varit utmärkt.

Precis när min dag började så åkte jag till skolan och kom på att: Tusan! Vi skulle ju vara i synagogan idag, så jag ringer runt och kommer tillslut fram till Debbie som berättar att jag var försenad. Så jag åker till synagogan, på typ 15 minuter och sen när jag är framme så hade inte så många kommit ändå...Vi hade i alla fall inte satt igång de hela så mycket. När man var där så fick man pröva på att läsa sin text inför publik dåra. Först inför klassen och sedan inför 2 klasser. Oj, vad jag var nervös. Men det funkade ändå ganska bra, asså vissa ord hade jag lite halvt dåligt utal på och andra stakade jag mig på, men de gick ändå :) Det jag mest är orolig över är att jag stammar ibland och då blir det lite jobbigt om jag börjar stamma inför alla i synagogan liksom :/ :p Haha, fast det skulle nog se riktigt kul ut!

Efter synagogan så gick alla till Max, och jag hade max kuponger, tjihoo :) Så det var lyckat! Efter Max så skulle några tillbaka till skolan men vi hade bara plugga tills vi slutar dag idag så jag och Hannah bestämde oss för att plugga hemma istället och gick istället på stan. Vilket var kul! Vi prövade favvo päron hårspray, parfymisar, smink, kläder och mycket mer! Jag prövade några olika stilar på H&M som jag sedan kommer visa ikväll. JAA, nu kom jag på att det är desperate ikväll :D Men jag kom också på att jag verkligen behöver plugga. Susanne (lärare) sa iförsig att glosorna var väldigt viktiga gången, så nu ska jag plugga dom på datan. Ojj, det blev ett lite virrigt, de här inlägget, men det är jag i ett nötskal - virrig! + jag är lite stressad nu så jag skriver fel i typ varje mening men haha ni kanske köper det?

När jag och Hannah bestämde oss för att gå hem så träffade jag mami på bussen! Mys vare :D Så vi åkte och hämtade Sir, och sedan gick vi hem.

För någon stund sedan så gick jag, mami och Sir ut på promenad då han faktiskt kissade 6-7 gånger, YES! Det är en riktig dröm, för då blir han inte kissnödig på väldigt länge, och då kan jag kolla på desperate o plugga och då blir min kväll gallant! Mami o Papi ska nämligen på möte, as usual.

Idag har jag också spelat lite The Sims 2 - nörd som jag är :p De va kul för alla familjemedlemmarna fick värsta bra jobben och sonen fick värsta bra betygen + nu ska också rektorn komma på middag. Sorry ni som inte förstår.

Nu har ni lite att läsa! :p Kommer lägga in bilder ikväll, så oroa er inte, hihi :)

Juste alla som älskar billiga kläder så kan jag bara säga att det är rea på H&M, jeans, tröjor, klänningar 50 kr. DET KALLAR JAG FRIHET! :p (fick bara en liten kick, för att vi pratade om vad frihet betyder för oss, på svenskan)

Kjam Kjam, glöm nu inte att plugga, titta på desperate och sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0