HEY

hej hej

Till frukost åt jag macka med tonfiskröra och tomatskivor i och till lunch pasta med oxfilé, gräddsås och grönsaker :D det var riktigt gott. Skriv gärna vad ni har ätit idag :) Det är inte så många som skriver längre och de e synd eftersom det är ju ändå många som besöker min blogg :/ Så skriv om du läser det här nu :)

Det har inte hänt så mycket idag så jag kan tyvärr inte skriva så mycket heller, men jag kan visa lite saker jag vill ha :) 

om du klickar på bilden så blir den större :)

                                                                          

Randig tunika/klänning          grå klänning med fickor            little miss chatterbox t-shirt

De tre tyckte ja var riktigt fina. Den randiga tunikan kan man ju ha med typ vita jeans som på bilden, nån snygg brun väska och några bruna stövlar. Den gråa klänningen kan man ha svarta leggins under med några snygga silvriga armband och några fina silvriga örhängen typ runda eller så och sedan kan man ha några fina ballerinaskor till - men den här looken passar ju mest på våren/sommaren. Sist men inte minst kan man ju matcha den fina t-shirten med allt möjligt men jag skulle nog ha några snygga mörkblåa jeans, lite armband, axelrämsväska, kort jacka och stövlar till eller varför inte tygskor? :)

Nu ska jag gå och fortsätta göra ingenting :p Ibland är det ju skönt att bara ta de lungt.

Skriver mer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0