HEMMA :)

hej hej

Nu är jag hemma efter en härlig helg med sexorna. Det var riktigt trevligt och alla barnen var så söta. Nu är jag som sagt helt utmattad haha, dom var faktiskt värre än mina brorsbarn som är 2-4-6 liksom :p 

Första dagen så började vi med att åka en 2-timmars lång bussresa mot Glämsta. Då var det mest så att man gick runt och pratade med alla och bekantade sig, igen. När vi kom fram så var det dags att packa upp, bädda och sedan äta lunch. Sedan var det dags för shabbat (helg) så då gick alla och tog på sig sina finaste kläder och gick sedan och bad eller vad man nu säger, efter gudtjänsten så satte sig vid middagsbordet, där vi åt en riktigt god middag med alla 3 rätterna. Sedan lekte vi lite och efter det så var det nattning. Jag fick natta ett urgulligt rum med 3 små gulliga killar i :) Dom heter Jonathan, Jonathan och Tobias. Vi pratade om äckliga saker som fear factor, äcklig mat i verkligheten och annat kul. Sen gick jag och kramade alla rum, eftersom att alla skulle sova. Efter det så hade ledarna ett möte. Då blev det lite bullar och te till, mums!

Andra dagen började vi med en gudtjänst, då jag Debbie och Daniel låg och sov :p Sköönt. Vi gick upp vid 10, nånting, eftersom att vi skulle leka pangleken med dom. Alla var lite trötta och tjuriga så vi gick efter 1 omgång. Sedan var det lunch bla, bla, bla ni fattar. Det jag kommer ihåg var att vi åt korv och hamburgare till middag och sedan var det disco, då jag och daniel var utklädda till fjortisar, hahaha så jävla klockrent!

Sen har ju jag, Debbie och Daniel gjort andra lekar som så ska det låta, fotboll m.m.

Det söta var att en av killarna, Tobbe, kunde spela typ alla bra låtar på piano :) Så alla sjöng med till mad world, billy brown m.m. Det roliga var att jag och Debbie stod typ och grimaserade åt hur söt han var o så. Nutte! <3

På vägen hem så lyssnade killarna och jag på min ipod, och alla fick välja musik, gissa artisten och reklamen m.m. :p  Saknar dom redan! Men dom kommer till min skola 2 gånger i veckan, så jag kommer att återse våra kära fadderbarn! :)

Egentligen så ska jag på dansen om 1 timma, men jag orkar verkligen inte och det är ganska dåraktigt av mig eftersom att jag kan bli kickad ur dansgruppen, oh ja, det är så höga krav på min dans :/ men de e ändå kul!

Nu har ni lite att läsa, pus pus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0