HEMMA :)

hej hej

Nu har jag varit med Linn och som jag sa förut så får hon mig alltid på ett gott humör. Blev på ett sånt bra humör att jag hoppsade hela vägen hem :) På Vurma så åt jag en sockerkringla och en latte och linn tog en kanelbulle och en té (kunde inte besluta mig för om det hette en eller ett té haha :p - knas)

På Vurma så pratade vi om lite allt möjligt. Om hur kompisar ändras och så. En gammal barndomsvän till oss båda hade genomgått några ändringar och det kom lite som en chock! :p Sedan immiterade vi våra lärare :p Asså Linn borde bli imitatör eller hur man nu säger, det är så sjukt kul när hon blandar massa dialekter och sånt! HAHA

När jag gick hemifrån så var mamma hemma men nu när jag kom hem så hade hon gått :S Får nog ringa och fråga vart hon gick. Hon sa i alla fall inget till mig om hon skulle gå nånstans när jag gick...

Berätta gärna vad ni har gjort idag. Alltid kul att höra någon annans dag :p

hejsvejs, skriver förmodligen mer ikväll

Kommentarer
Postat av: LF

Din blogg är jätte rolig att läsa Olivia! :D
Va härligt med en sån kompis!

2007-11-21 @ 18:29:33
Postat av: olivia

LF: ÅÅ tack så mycket söta du! Kul att du gillar den, för ibland blir man ju osäker om det man skriver är bra eller dåligt, speciellt när man jämför sig med andra bloggar, vilket jag ibland gör :p (dålig vana)

hare bra!

2007-11-21 @ 21:07:59
URL: http://oliviaportnoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0