HEJSAN SVEJSAN :D

Idag var jag som vanligt i skolan. Dagen gick ganska snabbt även fast det var tisdag min hatdag. Kan köra en bästa lektion och sämsta lektion under dagen: Bästa var absolut Cillas lektion, So det var skönt att få prata ut om olika gymnasier och sånt...Sämsta lektionen var NO, bajs nooo fattar ingenting :p Nu har vi iförsig biologi och de proven brukar vara lätta. Men nu har vi DNA liksom så man vet ju aldrig hur svårt de kan bli...

På gympan hade vi dans med Peter Kaminski hahaha :p Alla ballade typ ur lite granna :p haha men det kan bli så ibland. Efter gympan så gick jag och Hannah hem till mig för att träna gympa lektionen och vi kom på en fett bra grej att göra, men det kan jag ju berätta om när vi hållit lektionen eftersom att det finns folk från min klass som läser min blogg och då vill man ju inte avslöja för mycket :p Hej på er i klassen btw :)

Till middag åt jag och Hannah fullkornspasta med blommkåls stuvning. Godare än det låter.

Ikväll kommer den ända orsaken för mig att vilja gu upp på morgonen, vilket är Desperate Houswives :D TJIHOO :D

Nu kommer det lite bilder från resten av kläderna, måste dock säga att jag tog bilderna med min mobil så det är extremt dålig kvalite, men ändå inte webbcam kvalite :p



1. Ett runt silvrigt armband som inte har en helt platt yta
2. Klänning med spetsmönster och den är guldfodrad
3. En svart klänning med broderier och paljetter  (FAVORIT)
4. Ett linne med två sidor, första är grå och andra grårandig. Mönstret är en gitarr och typ andra saker, har inte kollat så noga.
5. Mönstret på 3:an.
6. Ett annat armband, också silvrigt fast med lite mönster.

Näe, nu ska jag sluta prata, kanske skriver senare...om jag orkar, är typ helt slut :/

pusen! <3


Kommentarer
Postat av: N

Hejhej:) spännande med er lektion...hihih

2007-11-20 @ 19:58:50
URL: http://nathalietaub.blogg.se
Postat av: olivia

N: Hej Nisse :) MM visst är det! haha det ska bli jättekul, mycket överraskningar har vi att komma med! :)

2007-11-20 @ 20:07:24
URL: http://oliviaportnoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0