HEJ IGEN!

hej igen alla besökare :) Så sött att ni besöker min blogg och lämnar kommentarer :D TACK!

Idag var ju jag o mami och såg Stardust! Den var riktigt bra. Haha ni vet medans man väntar på att filmen ska börja, så kommer det en massa bio-reklamer - jag satt typ och sa: Åå den ska jag se. Till varje film, :p Jättekul var det!

Innan vi gick till bion så gick vi runt på stan. Det blev en massa köp och en massa lägga undan. Jag försökte skicka bilder från mammas data till denhär, men de gick inte så jag får visa senare ikväll :D Så imorgon kommer det också komma bilder på mina andra fina kläder som vi lade undan :)

Hoppas alla har haft en jättebra dag idag! :D Snart ska jag gå till dansen men jag skriver efter det, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0