GOD NATT

hej igen

Nu har jag precis kommit hem från att ha rastat Sir. Vi var ute i 25 minuter, så han, hann göra sina sysslor. Snart ska jag väl gå och lägga mig, för jag behöver min sömn, men innan ska jag gå egenom so:n som vi har tills på fredag. Då ska våran krönika också vara klar.

Idag hade jag spanska prov. Usch vad dåligt de gick. IG-varning här asså. Tycker sånt är så pinsamt, ni vet när man kommer hem och föräldrarna frågar hur de gick och man ba: Joo, men de gick väl bra. Väl bra? Frågar dom då, och aa usch jag är inte bekväm i den situationen kan jag bara säga. Imorgon eller nån annan dag så ska jag köpa bus o ett klockhalsband - tillsammans blir det 250 kr max. Ganska lagom enligt mig.

Hahaha jag har hicka. Mitt bästa tips till er som aldrig blir av med hickan så kan jag bara säga att ni ska dricka vatten och sedan svälja vattnet med näsan lutad upp mot taket, så att halsen sträcks ut ordentligt, då försvinner hickan på en gång. Det funkar alltid för mig i alla fall, så det är vad jag ska göra snart :p

Kollade på Top Model Sthlm innan jag gick ut med Sir. Det var faktiskt kul, den här gången. Plåtningen dom gjorde idag hade temat pinuppor. Det är alltid ett sånt tema på top model, alltid! Men de e kul. Haha, det skulle faktiskt va kul att göra en sån där plåtning med massa olika teman, fett coolt :)

Näe, nu ska jag gå och lägga mig, men hare bra allihopa :) Gulligt av er att titta förbi :) Blir så glad när jag går in och kollar på min statistik hela tiden :D Pusen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0