GOD NATT!

god natt, sov gott, dröm sött! :) Så sa alltid jag och pappa förut inna vi gick och lade oss. Minnen.

Hoppas att alla har haft en underbar fredag, och hoppas att ni har njutit av den, den finns trots allt bara 1 dag i veckan. Idag var det rekord igen :) 99 sidvisningar och 30 besökare, tjohoo :p

Imorgon ska jag försöka vara lite social av mig. Det är så tråkigt när man bara är hemma hela helgen för då går den också så himla fort :/ Och det vill vi inte...Det sköna är att jag inte har några prov nästa vecka! :) Så nu kan man satsa på läxorna och kanske få en liten guldstjärna i kanten :p

Nu ska jag gå och lägga mig efter alla timmar här framför datan...Det blir väl nån film jag får ta på, eftersom det är så tråkigt att lägga sig när alla redan ligger och sover. Så min plan är att kolla på film! :)

Ni kanske också har några kvällsrutiner. Själv så planerar jag morgondagens outfit på kvällarna och sminkar av mig och borstar tänderna, sedan tittar jag på sex and the city och 2 an a halv men, sedan somnar jag - om jag har tur. Jag längtar så till sex and the city filmen som sägs ska släppas snart. Älskar verkligen den serien, och jag menar vem gör inte de typ? Nästan alla personer jag känner såsom vuxna och barn älskar sex and the city - hahaha! Ganska sjukt egentligen.

Näe nu måste jag sova, och njuuuuta av min sovmorgon :D

image226image227 <---kolla kläderna!


Sov så sött nu :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

patricia field är stylisten

2007-11-17 @ 11:35:40
Postat av: olivia

åå tack så mycket, då ska jag söka lite på google om henne :P

2007-11-17 @ 12:45:09
URL: http://oliviaportnoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0