GOD MORNING PEOPLE!

hej hej :)

hoppas att alla har sovit gott, annars kan ni ju skriva varför ni inte har sovit gott genom att ni klickar på kommentarer i slutet av det här inlägget.

Igår somnade jag riktigt fort. Vilket var riktigt skönt eftersom att jag ligger uppe och tittar på tv tills jag somnar alla andra nätter.

Jag har upptäckt ett nytt "mode". Jag gick nämligen in på en tjejs blogg där hon hade lagt in dagens outfit. Den var riktigt snygg så jag kollade nogrannare än vad man brukar göra när man bara skrollar ner...Hon hade en ljusgrå/vit randig t-shirt, uppvikta ljusa jeans och typ assesoarer till. I alla fall hon hade vikt hennes jeans jätte fint. Alltså bara lite grann. Så jag prövade att göra det med mina mjukisbyxor och det blev liksom finare. Man brukar ju annars se risig ut när man har mjukisbyxor och en t-shirt typ (till gympan) men om man viker upp mjukisarna så blir det finare :)

Nu ska jag gå och kolla in lite andra bloggar och sen får jag väl ta och göra lite frukost, och typ ringa Hannah för vi MÅSTE träna på våran gympa lektion :p

Puss Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0