GOD MORGON

hej hej och god morgon allihopa :) Hoppas ni har sovit gott. Själv har man typ drömt hela natten, konstiga drömmar :p

Idag så går jag hemmifrån 12.30 eftersom att jag o mami ska gå på stan och kolla på bio :D

Jag vill nämligen gå till Monki. Har blivit helt fäst vid deras kläder. Det finns ju vissa knasiga saker men det finns också otroligt fina kläder där. Så dit ska vi gå! Då kan jag visa vad jag köpt när jag kommer hem. För er som inte vet vart monki ligger så kan jag säga att de butiker jag vet vart de ligger, ligger: Souk - en galleria på drottninggatan, Det finns en på götgatan och en i gallerian Skrapan - en nyöppnad galleria på söder.



Filmen jag o mami ska se heter Stardust. De skådespelare man nämner som spelar i filmen är Claire Danes, Sienna Miller, Michelle Pfeiffer, Robert deNiro och Rupert Everett - Det här är ju skådespelare som man sett i andra storslagna filmer så den är nog riktigt bra den här filmen :D



Hoppas ni andra får en bra dag i dag! Kanske lite läxor som man får ta hand om? Men de går nog bra, jag själv måste ta hand om lite läxor idag. Svenska, som ska vara inlämnat imorgon. Shit vad helgen har gått snabbt! Jobbigt. Näe nu får man längta till höstlovet! :) Tänkte bara säga att 19.35 så har jag dans, så då blir det inte så jättemycket bloggande för mig :/ Men jag skriver nog när jag är hemma från bion och när jag är hemma från dansen.

Hejdå så länge!

Kommentarer
Postat av: Kenza

svar: ja absolut! hellre till norge eller finland än till tyskland eller frankrike. där finns det ju ingen chans att man kommer längst fram ^^

2007-11-18 @ 10:38:10
URL: http://KENZAAS.blogg.se
Postat av: Klädhängaren

Ja monki har schyssta och annorlunda kläder!

2007-11-18 @ 14:48:08
URL: http://kladhangaren.blogg.se
Postat av: olivia

Kenza: haha näe kanske inte :p Då kanske man får läsa att du ska åka till Finland och Norge snart då kanske, om dom nu inte kommer till Sverige :p

Klädhängaren: Mm, verkligen! Älskar deras kläder, deras affärer har blivit en favorit! Visar köpen senare :)

2007-11-18 @ 18:33:24
URL: http://oliviaportnoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0