GOD MORGON!

hej hej allihopa :)

Ser ni vilket fint väder det är ute? Det är inte de perfekta (is på vattnet, solen som lyser upp träden så att det blir en gyllenbrun effekt, folk som promenerar ut mot isen, klarblå himmel) vinter vädret, men de uppfyller många av mina favorit saker under vintern. Om man tittar noga så ser man att det kommer små små flingor ner från himmlen och dom flyger runt sakta sakta...och träden har inga blad, vilket ser så mysigt ut just idag. Jag har en jättefin utsikt härifrån där jag skriver så jag kan sitta och titta ut mot allt det här härliga :D Ni kanske också har någon favoritstund under vintern?

Idag vaknade jag vid 12.30 eller pappa väckte mig :p Men de gör ju inget, för jag blev på ett sånt bra humör när jag såg att det var ett sånt dint väder. Så jag måste absolut ta mig ut och njuta av den här dagen! Jag tycker att ni borde göra det med! Det är inte varje dag som man får njuta av ett sånt här väder liksom :p

Just nu längtar jag till att man går ut på morgonen och tar en promenad i solskenet och så när man kommer hem helt frusen så sätter man sig vid brasan med filtar och dricker varm oboy med grädde :D det är min favorit stund med vintern. Och jag var så glad över sommaren iår så jag glömde bort hur bra vintern kan vara :p

Så puss på er som sitter där hemma, gå nu ut och njut! Carpe Diem - Fånga dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0