GOD MORGON

hej hej

hoppas att alla sov gott inatt också :) Själv vaknade jag av att mamma väckte mig och sa: Olivia, vi måste gratta pappa. Det är ju fars-dag. Så vi gick upp. Gjorde några mackor, tände lite ljus och sjöng nån påhittat låt :p det kändes ju lite konstigt att sjunga ha den ärar liksom, så vi ba: Wohoo, fars-dag, jippie lalala haha :p det var ganska kul. Så glöm inte att gratta era pappor idag, folks!

Idag måste jag plugga, eftersom jag inte gjorde det igår och i förrigår :/ hihi. Har kemi prov nästa vecka och spanska test nu på måndag, och jag måste få typ VG på det testet annars är jag körd :p

Idag ska jag och Hannah (kanske) planera våran idrottslektion, fast jag vet ju inte säkert, måste ringa henne snart.

Skriver mer sen, det har ju inte hänt så mycket under natten liksom :p

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0