GOD EFTERMIDDAG! :)

hey igen!

hoppas alla haft en bra dag!

Jag har bara pluggat och slappat. Vilket har varit riktigt skönt. Jag träffade inte Hannah idag men vi pratade på telefon (som jag sa tidigare) och pratade lite om idrotten. Det är så svårt att bestämma vad man ska göra eftersom att vi fick reda på att vi behövde planera yttligare 1 timma :/ + att vi då behövde göra lektionen för killarna med. Så det betyder att vi måste planera ett riktigt tufft schema. Killarna tror ju alltid att dem är starkare än tjejerna, men vi ska allt visa dom! HAHAHA!

Just nu sitter jag och övervakar spisen. Jag och pappa håller på att göra middag. Det ska bli hönssoppa med kneidlach (mjölbollar). Det låter äckligt med mjölbollar men tro mig, det är riktigt gott! Så jag håller på att göra soppan med lite pasta i och pappa gör kneidlach. Vad ska ni äta ikväll? (hoppas att någon svarar :( ....)

När klockan är 19.35 så ska jag gå och dansa. Jag kommer vara så stel. För det första: Jag har otroligt mycket träningsvärk från gympan i fredags och för det andra: det har liksom gått typ 3 veckor sen jag dansade senast :/
Det positiva med allt är att jag äntligen får komma i form :) Har ätit så mycket sött nu så jag vågar inte ens väga mig. Sanningen är att jag inte har vågat vägit mig sedan Israel. Man gick ju typ upp 3 kilon då liksom. Lovar att jag väger typ 65 kilo.

Kan kolla hur mycket jag väger nu, även fast jag ätit under dagen + har kläder på mig. Jag vägde 59 kilon, JIPPIE! Och man ska ju typ dra av 1 kilo eftersom man har ätit + alla kläder. Så det blir ju 58 kilon och det är grymt bra eftersom jag inte har någon fettmassa i kroppen. Alltså BMI då. Jag kollade min BMI och den säger att jag är underviktig...Så det som väger är typ muskler...Jag får ju så mycket muskler av dansen, efter alla armhävningar, sit-ups + piruetter liksom.

Kollade soppan medans jag gick och vägde mig och den bubblar på. Så nu ska pappa lägga i kneidlach :)

Ni vet låten headlines av Spice Girls...Den har fastnat i min hjärna sen igår :p Riktigt irriterande. Men snart ska jag ju höra en massa låtar på dansen så då försvinner den nog...

Ska bara säga 1 till grej innan jag går och fixar med middan. Att jag har äntligen fattat hur man lägger in låtar från datan till mobilen, tjohoo. Så nu har jag en massa roliga låtar på mobilen, bla. Headlines och Cocos, kaffe, knäckebrö :p Så nu blir det jag som får fixa låtarna till allas mobiler i klassen. Om det är någon som undrar så är det så att jag har en mac data här hemma och den har bluetooth i sig så då är det jättelätt för mig att överföra bilder, låtar m.m.

Puss allihopa :D Skriver kanske innan jag går och lägger mig, men annars skriver jag imorgon efter skolan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0