FÖRLÅT

heje

asså förlåt alla som jag lovat att jag skulle lägga in videos och bilder och ditten o datten, men jag hinner helt enkelt inte skriva något idag...Jag pluggar typ ihjäl mig. Sista dagen är ingen bra dag att plugga på, utan då ska man egentligen bara gå egenom allt och läsa texten en gång till, men näe, jag har varit slö asså. Så just nu så tar jag hjälp av Martin, som vanligt, och vi pratar so. Jag ställer frågorna och han svarar :p patetiskt jag vet.

Men, men, måste man så måste man.

Imorgon måste jag gotta mig. Gör typ alltid det efter ett prov eller så. Men den här gången ska jag gotta i mig ett halsband, bud och kanske nått annat kul...Tips?

Snart måste man handla klappar också, i alla storlekar och former. Svårt att veta vad alla vill ha....smycken, kläder o sånt är på nått sätt så uttjatat men samtidigt så är det ju typ sånt man önskar sig haha :p Ni kanske önskar er något annat, ni där ute...Typ inredningsprylar...Jag önskar min faktiskt bara en kamera, men de e dock från mina föräldrar o så. Annars är det väl typ kläder, kanske nån halsduk dit, nån mössa dit men annars så önskar jag mig verkligen inget speciellt.

Presentkort är ju alltid kul för då får man bestämma vad man själv vill, men vem vill ge bort ett presentkort till sin kompis liksom? Jag skulle tycka att de skulle varit tråkigt.

Hoppas ni har bestämt er för vad ni ska ge, för snart så gäller det folks.

Näe, nu måste jag kila. Pusen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0