DET VAR LÄNGE SEN

hej igen

jo men jag kände att det var länge sen jag skrev någonting kul. Så jag tänkte att jag kunde skriva lite blandad information och sånt kul :)

Först vill jag säga att jag önskar mig en digitalkamera, och jag har kollat på lite olika och då sett denhär:

Canon Digital IXUS 950 IS en canon med 8 Megapixels, 4x zoom, 32 MB m.m. Undrar bara om det finns någon som har den här eller kanske har tittat på den i affären eller så? För jag skulle gärna vilja ha lite tips. Man vill ju inte bli helt onöjd...Asså 32 MB är inte min grej direkt :/ Min förra hade liksom 125MB haha skillnad. Juste den här kostar 2594 kr. Ganska bra för en digitalkamera som denna. Vill nämligen inte ha en som är för dyr. + Om jag nu får en digitalkamera så kan jag ta dagensoutfit varje dag :) Hatar nämligen att lägga upp bilder från mobilen, usch...dålig kvalite som tusan.

För alla tjejer:
Måste bara rekomendera tampax till alla tjejer som kanske inte gillar tampong så mycket. Tampax är en annan typ av tampong som är mycket mycket bättre och lättare att använda. Ska faktiskt köpa nya idag. Förpackningen kan se ut såhär: Och oj vad bra dom är asså! Jag prövade en gång och bara älskade dom på direkten. OK, sorry killar men ibland måste man få prata om sina behov haha :p


För er alla som gillar inredning som jag så vill jag bara visa min ideal soffa:
 det här är exakt en sånhär soffa jag vill ha. Helst i grå bomull eller nått sånt mjukt. Nu tänker säkert alla grå soffa? Hur kul kan det vara på längden? Men då säger jag att det bara är att lägga på några sjyssta kuddar i olika mönster och former. Me like!

Asså kolla in min ideal säng! Jag älskar denna mer än all inredning! hanna (kopia).jpg Den är ju bara för fin! Tänk dig att man hänger järnringar på den där stången längst upp på sängen och så hänger man ett rött sammets skynke i ringarna. Åå det är min ideal säng asså!

Ok så schäslongen! Mitt andra ideal. Jag vill absolut ha en sånhär härlighet i mitt rum! Helst i en gräddvit färg:


Älska! :p

haha klockren. Andra klockrena saker kan man hitta på Stockhome där jag också hittat denna.


Veckans favorit kändisar är: Sienna Miller och Claire Danes. Finns 1 tjej på min dans som är identisk med claire danes :) Vilket är possitivt.


Nu har ni fått lite rolig information :p Så sitt nu och gotta er!

puss


Kommentarer
Postat av: Erika

haha, wooho tampax! ;) lite mer dagensoutfits snälla! :D

2007-11-27 @ 14:13:49
Postat av: Anonym

Erika: MM, tänkte faktiskt visa lite dagens outfit idag men grejen är att mamma alltid sitter vid hennes data, men idag så ska jag visa er 3 olika stilar + dagens outfit så får vi se hur de går :)

2007-11-27 @ 16:42:59
Postat av: olivia

det är jag som svarar på sista inlägget, glömde bara skriva namn :p

2007-11-27 @ 16:44:12
URL: http://oliviaportnoff.blogg.se/
Postat av: Louise

Åhh jag vill också ha en schässong :)

2007-11-27 @ 22:08:10
URL: http://mesummer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0