DATASALEN

hej hej

haha kan ni gissa vilken lektion jag har nu? Jag har ju skrivit om det så många gånger så ni borde ju veta att nästan varje gång jag skriver från datsalen så har jag svenska :) Fast idag har vi bytt ämne från krönikor till resensioner av den bok man har läst. Jag har läst Det Fattas En Tärning av Johanna Thydell. Boken var extremt bra. Älskar hennes böcker. Dom äger verkligen. Haha har iförsig bara läst 2 av hennes böcker, men dom ägde i alla fall. Dom heter I taket lyser stjärnorna och det fattas en tärning.

Just nu sitter jag bredvid Eli och vi började prata lite om teckenspråk, så nu så gör vi charader till varandra, och försöker lista ut vad den andra säger, haha, de e kul.

Innan den här lektionen så hade vi SO-prov. Oj vad jag var nervös, och jag må säga att det faktiskt gick bättre än jag trodde, men man ska inte ha falska förhoppningar. Provet handlade om sammhällsekonomi, dåra. Måste bara säga att på måndag så ska vi sitta i aulan i 3 timmar och skriva hemkunskaps och musikprov. Hur ska de gå? 2 prov efter varandra liksom. Snacka om att man får plugga i helgen.

Efter den här lektionen så ska jag och Daniella gå runt på stan. Jag ska köpa det jag pratade om igår + kanske nått annat fint att ha i synagogan, vem vet?

När jag kommit hem så måste jag nog ta mig en tupplur, haha. är så himla trött verkligen. Somnade typ halv 1 igår, det var då mami o papi kom hem för dom hade varit på en riktigt bra föreställning: 2Den bästa jag sett!" Sa mamma.

Näe nu ska jag gå får vi slutar snart. Puss puss :) Skriver ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0