DATASALEN

hej hej

Då var man tillbaka i skolan, redo för en ny skolvecka. Måste bara erkänna att jag är så otroligt skoltrött nu asså. Det jobbiga är att mina föräldrar inte förstår hur jobbigt vi faktiskt har det. Pappa slutade liksom skolan i nian, så han har inte så mycket att diskutera, när det gäller skolan. Usch. Det vi gör i datasalen nu är att skriva lite på våran krönika som ska vara klar på fredag, och jag är typ klar. Det är bra eftersom att jag då kan plugga på proven som vi har imorgon och på fredag. Imorgon ska jag iförsig vara hundvakt i 3-dagar, men det är bara possitivt för då får man lite motion. Ok, jag förstår om ni inte förstår. Min nuvarande vecka är lite komplicerad, men det är sånt som man få ta itu med.

Igår försökte jag somna tidigt men det blev typ vid 23, ungefär. Vilket är dåligt eftersom att jag behöver mycket sömn efter att ha arbetat med en massa barn i en hel helg... Jag kom faktiskt på alla lekar vi lekte och vilka dagar vi lekte dom på. Så det tänkte jag berätta nu...

På fredagen, dagen vi kom så lekte vi först fyra man i soffan och sedan maffia. Haha. Fyra man i soffan leker man genom att alla som är med i leken sitter i en rund ring, sedan finns det en soffa där det sitter fyra man. Det finns också en tomm stol, som jag kommer berätta om senare. Sedan så ska lekledarna ge lappar till alla som är med i leken, inklusive de fyra man som sitter i soffan. På lapparna så står det namn på alla som är med i leken. Nu ska man fokusera på den personen som sitter till höger om den tomma stolen. Den personen ska nämligen säga ett namn på någon som är med i leken. ----- förklarar resten sen för nu slutar vi


pus pus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0