DATASALEN

tja tja

Nu sitter man i datasalen och skriver sin praoresumé. Jag är klar så jag sitter och läser om djurplågeri. Man ska nämligen skriva en krönika om nått man ser i tidningen/datan/världen helt enkelt, så jag valde djurplågeri. Så nu sitter man och kollar på en massa hemska bilder :( Hatar när man verkligen skadar djur så här brutalt mycket. Fattar inte hur man har mage att göra det? Jag har blivit jättemycket emot djurplågeri nu när man har sett en massa videos :/ Usch....

Idag kommer resten av mina kläder :) TJOHOO, längtar...visar bilder på de imorgon eller ikväll dåra...

Jag måste bara säga att jag uppskattar alla kommentarerna riktigt mycket, ni är så söta :) Man vill nästan göra något i gentjänst, så asså om ni vill fråga mig frågor så kan jag ha frågestund, om ni vill se mer kändisar så är det bara att säga till, mode? Ja, vad vet jag, men säg bara till :) Annars om man kanske inte vågar skriva en kommentar så är det bara att skriva till [email protected] :)

Igår så dansade jag ju, skrev ingenting om det igår så jag tänkte att jag kunde göra det nu. Det var i alla fall jätte roligt som vanligt. Skrattade riktigt mycket, asså, hahaha. Och oj vad man skämde ut sig :p alla kollade typ konstigt på mig och min kompis när vi larvade oss, typ sjöng falskt till sångerna som spelades och gjorde rörelser till och så. Sen så puttade min kompis in mig i en tjej och hon blev typ lite sur, jag ba förlåt (a) hahah :p
Måste bara säga 1 till sak som hände. Jo vi ska nämligen låtsas ramla och sedan ta oss upp på dansen, så jag o min kompis gjorde de hela tiden tills vi ramlade på riktigt, hahaha.

Hon heter http://esofia.blogg.se - riktig mysig tjej asså :) Gå in och kolla på hennes sida :)

OK, nog om oss.

Idag har jag på mig ljusblå jeans, den nya randiga t-shirten, vita le coq, grå stor kofta som jag hade igår och en svart jordgubbe :) (halsband)

Näe nu ska vi sluta lektionen så jag får ta och sluta skriva :p (inte alls kul, jag vet)

Ha de så bra :) Skriver senare idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0