DATASALEN I SKOLAN

hej hej

Nu sitter hela min klass i datasalen och vi jobbar på våran praoresumé. Det går riktigt bra, all text bara flyter in i word-dokumentet, hehe näe nu ska jag inte överdriva men ändå...

Jo, varför jag gick hem var för att jag hade glömt mina jeans hemma. Vi hade nämligen gympa som första lektion idag, så då gick jag som vanligt till gympan i idrottskläder - mjukisbyxor :p När jag gick hem så mötte jag pappa i hallen: Men Olivia, vad gör du hemma? Så berättade jag hela historien om att våran lärare var sjuk så jag hade håltimma och då valde jag att åka hem. Det bra med att åka hem var att jag fick tacos till lunch - mums!

Sedan åkte jag tillbaka till skolan och kom då tillbaka när vi hade lunch. Efter lunchen hade vi sammhällskunskap och sedan svenska - vilket är ämnet som jag har nu. Sedan slutar jag, JIPPIE. Då ska jag gå på stan med Jacob och kolla efter nån vinterjacka till honom. Sen kanske man kan hitta nått till sig själv också :) men jag har glömt pengar hemma, men jag kanske får låna tills på Måndag. Haha vad jag föreställer mig hur det kan vara.

Nu sitter Chantal bredvid mig, och vi håller på att skriva vårat praoarbete. Nu får hon hjälp av Carina våran svenska lärare - hehe okej, intresseklubben antecknar ellerhur? :p

Chantal är här igen :)
- Hej allihopa! Jag mår jättebra, jag har en kanin som heter kotte :D hejdå! :P   

Jag sitter bredvid Eli och Jacob. Eli säger att han är bäst :)

Idag är det ju fredag och då brukar jag ju alltid kolla på idol, men de är inte lika kul längre när Christoffer inte är med, för han var typ den ända jag kollade på och sedan stängde jag av tv, liksom. Jag kanske kan vara med Linn idag... (bästa kompis).

Nu ska jag inte trötta ut er med ett jättelångt inlägg :p

Puss puss, skriver när jag kommit hem. Vilket kanske är vid 5 typ...

Kommentarer
Postat av: sofia

haha, aa :) jaa, vi ses på söndag! :)

2007-11-16 @ 15:23:19
URL: http://esofia.blogg.se
Postat av: Hannah, the one and only

Du sa inte hej då till mig idag O! :(
Haha, chanti.. :P

2007-11-16 @ 16:16:35
Postat av: olivia

sofia: mm, hoppas vi gör dansen då, för de blir lite pinsamt om vi ska ha den här dansen på showen och så kan man den inte liksom :/

2007-11-16 @ 17:37:02
URL: http://oliviaportnoff.blogg.se/
Postat av: olivia

Hannah: Nääeee, jag gick ju inte till skåpen och du hann gå innan jag gick från datasalen :( Men vi får träffas i helgen och träna :D Nu när vi ändå inte har några läxor liksom :P

hihi :)

2007-11-16 @ 17:38:07
URL: http://oliviaportnoff.blogg.se/
Postat av: chantal

haha det e jag det me en kanin som heter kotte ! :)

2007-11-17 @ 20:49:44
Postat av: olivia

Chantal: hehe, ja det är du! :)
hoppas du mår bra söt? :D

2007-11-17 @ 20:51:33
URL: http://oliviaportnoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0