DAGENS OUTFIT + EN FILM

hey hey

glömde att lägga in dagens outfit idag, för er nya så vill jag bara berätta att min digitalkamera har gått sönder så jag måste ta bilder med min mobil och bilderna på min mobil kan jag bara lägga in på mammas dator - mac. Så på sista tiden så har jag inte laddat upp så mycket bilder. + En ny digitalkamera kan jag bara drömma om.


         1                           2                       3                           4


1. På den här bilden har jag en vit t-shirt och en svart klänning

2. Den här bilden ska Chantal få lite credit för eftersom att det var hon som tog den! Tack Chån! På bilden är det jag och Artur :)

3. Dagens Outfit:
Blommig halsduk - Tara Jarmon, svart kofta - Wera, svart klänning - united colours of benetton, bruna leggins - Zara, svarta strumpbyxor - H&M, svarta skor - (skoaffär som inte heter något, haha) och andra assesoarer - mammas gamla.

4. En bild på mig i skolan där ni också kan se lite av dagens outfit fast på närmare håll dåra...på den bilden har jag också på mig mina skor :)

Och så sist - vidion
Enjoy...


På vidion ser ni Daniel och Philip i min klass som sjunger opera :)

skriver efter dansen, förmodligen!

Kommentarer
Postat av: A

Snygg outfit, och söt du var!

2007-11-12 @ 21:10:15
Postat av: olivia

A: tack så mycket! :) Alltid kul med sånna kommentarer, speciellt efter att man typ har spräckt vaden på dansen - berättar i nästa inlägg :p

2007-11-12 @ 22:31:33
URL: http://[email protected]
Postat av: Anonym

jag tog bilden hihi

2007-11-14 @ 19:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0