DAGENS KÄNDIS

hej igen :)

Alldeles nyss så var jag o mamma och hälsade på våran granne albert, som var sjuk :( så vi gick hem igen, haha. det där lät jättedesperat...men sedan när vi skulle åka i hissen så träffade vi en av hennes grannar som har en liten hund. Som typ är 1-2 år, naaaw. Så hunden gnällde eftersom att han var så ivrig på att få gå ut. Men i alla fall :p Vi pratade lite med grannen och kom sedan fram till att vi skulle få låna hunden några dagar :D jättemys!

Till middag blev det rester...MUMS! (sajk)

Ok dagens kändis är...............................Jessica Alba!! :D Hon är så otroligt vacker! Hennes kropp är typ perfekt :p

Här kommer 2 bilder:

image223
Jessica Alba när hon gör en fotografering                  image224

Casual (vardag)                   Festfixad :)                        Casual (fest) 
                                                VACKRAST!!!



puss puss hejdå :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hon är verkligen as vacker! :)

2007-11-15 @ 22:24:58
Postat av: olivia

hej hannah! Jag tycker också att Jessica Alba är jättevacker, och om du svarar att det där är inte jag så bryr jag mig inte för att du är BUSTED! :P

allihopa Lisa är min kompis Hannah som finns med i vissa inlägg + bilder + videos :D

ÄLSKAR DIG FJORTIS!

2007-11-15 @ 22:32:26
URL: http://oliviaportnoff.blogg.se/
Postat av: Hannah, the one and only

HAHAHA, MONGO O! Kul att du vet det eftersom att jag ba: nu skriver jag att jag heter Lisa.
Det är ju ett sådant underbart härligt namn.. men det är luuuugnt. Jag har skaffat en egen blogg nu där du kan skriva att du också heter Lisa.
älskar dig mer

2007-11-15 @ 22:36:04
Postat av: olivia

alltid Hannah, alltid självgod. Hannah the one and only! Bara så att alla vet så har Hannah en egen blogg nu - eller rättare sagt HON VILL! :P

ÄLSKAR DIG MER ÄN ALLT I HELA UNIVERSUM! HIHI
Olivia and Hannah is the one and only, always.

2007-11-15 @ 22:47:49
URL: http://oliviaportnoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0