DAGENS INLÄGG

tjenare :)

Kolla min nya header, ritade den faktiskt själv och sen så skannade jag in den på datan haha :) Ville nämligen ha något personligt.

Idag har jag haft min sämstaste hårdag ever! Och när man har en dålig hårdag så är hela dagen förstörd :/ Hade säkert 5 olika frisyrer idag :p 

Jag har verkligen ingenting att berätta för er...så säg gärna om det finns något som ni vill att jag ska skriva om, ibland från man ju så dålig inspration. Någon dagens outfit blir det i alla fall inte. Känner mig nämligen inte så vidare fin. Har på mig monki linne som är oranget med en liten uggla på, svarta jeans och en svart kofta. Asså det är ju inte panikfult men jag kände mig i alla fall inte så där vidare fin + så blev det inga bra bilder. Det jobbiga är ju att det är vinter så det blir ju mörkare och mörkare ute d.v.s. Dåliga bilder.

Det som var mysigt idag var att det snöade på riktigt för första gången :) Enligt mig så snöare när marken blir helt vitt, annars är det bara dugg-snö, usch, det gillar vi inte, eller det är ju mysigt och så, men annars så nääeee. Haha stackars er, ni måste stå ut med min dåliga humor och mitt dåliga skrivande :p Jag har ju ganska många interna skämt som jag ibland lägger ut + så skriver jag som jag pratar, så det blir ju lite konstiga meningar ibland, som ni säkert redan har märkt. Det är ju inte så svårmärkt liksom :/

Imorgon är det en skitdag! Orkar inte med skolan asså. Nu till helgen så ska jag SOVA! YES. Man får ju hoppas att man blir pigg.

Alldeles nyss så pratade jag med min kusin ifrån Frankrike. Man hörde hans nyfödda son i bakgrunden hihi, gull.
Som vanligt så ska vuxna prata om betyg, skola m.m. Och shit vad han pressade mig, fick nästan fnatt, man får ju kämpa för att inte börja störtböla, asså jag har nog inte känt mig så pressad förut, han ba: Dina betyg du har nu bestämmer hela ditt liv sen. Hur du kommer gifta dig, allt. Så du måste få toppbetyg, man ba: Försök själv då? Det är inte så lätt som det var i föritiden. Det är helt sjukt hur de vuxna pressar på oss barn. Det jobbiga är att man hör sina andra kompisar säga att dom aldrig har några prov och själv sliter man häcken av sig. Näe, jag är helt enkelt utmattad till 100%, funderar på att ta ett sabbatsår trotsallt. Det kan ju inte vara nyttigt för kroppen med alla den hära stressen och pressen.

Förlåt men jag är så stressad så jag måste sluta skriva nu, hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0