DAGEN OUTFIT, SIR OCH 1 VILKEN STIL VÄLJER DU?

hejsan hoppsan!

...Och äntligen lägger jag upp bilderna jag lovat, ahha..Är fortfarande ganska seg från helgen, vill bara lägga mig.

Nyss kollade jag på Desperate Housewives. Bästa serien asså. Så himla spännande, ni som inte tittar på den serien, så måste jag bara berätta att ni verkligen missar något, för att tisdagar är alltid en dag att längta efter för då är det desperate :)

I pauserna så kollade jag lite i min nyköpta favvo tidning, Solo. Läste ganska mycket av allt som fanns i den. Brukar annars bara bläddra förbi en massa strunt. Åå badoljor, man ba: Visst bra för er, men det funkar tyvärr inte på mig. Det ändå som funkar på mig är att sova, vara på ett fridfullt ställe eller göra något jag tycker om - det är njutning för mig, inga badoljor gjorda av plast typ?!? Näe, här föredrar jag real stuff!

Efter Desperate var slut, så gick jag ut med Sir för han stod verkligen vid dörren hela tiden och höll på o jamade eller vad man nu säger om ens hunds: Jag vill gå ut, läten. Nu kommer han och ställer sig bredvid mig och kollar med frågande ögon, Olivia, kan vi inte leka lite mer? Näe tyvärr Sir jag är helt utpumpad.

En tjej frågade förut om Dagens Outfit så det ska hon få, hehe.

Ni får återigen klicka på bilderna, för nu kommer jag lägga upp ganska många bilder, och då blir det så jobbigt när man lägger upp dom i "full storlek".



1. Sir, vovven jag är hundvakt för i nån dag eller så.
2. Dagens Outfit, utan jacka o tröja - blå tröja..Monki, blåa jeans..Linns, vita skor..le coq
3. Dagens Outfit med jacka o tröja - grån jacka..fjällräven, grå tröjkofta..H&M
4. Utan hennes vilja så la jag upp en bild på min kära vän Hannah :) <3

OK NU SKA NI FÅ BERÄTTA VAD ERAN STIL ÄR...NI BEHÖVER FÖRSTORS INTE SÄGA, MEN JAG TÄNKTE ATT DET KUNDE VARA EN KUL GREJ. SÅ HÄR VISAR JAG ER NU 3 OLIKA STILAR, KLÄDERNA ÄR FRÅN H&M.



1. Brun skinjacka med fickor, svart klänning med leopard mönstrad spets övanpå, svart stickad mössa. Klänningen kostar 50 kr.
2. Pastellgrön klänning med ett slags märke längst ner, silvriga långa handskar. Klänningen kostar 50 kr.
3. Svart linne med fickor, gräddvit kofta i kort modell med knappar i fram. Linnet kostar 50 kr.

Min favorit är faktiskt den första. Stilen är inne och jag gillar färgerna - detta är dock inte min stil. Min stil är det 3:e exemplaret.

Ha det nu så kul och sov så gott :)

Kommentarer
Postat av: DianaKines

Fina och söta stilar !!
vart har du köpt den billiga turkosa klänningen och det svarta linnet ? sött !
kramkram

2007-12-17 @ 09:14:41
URL: http://Dianakines.blogg.se
Postat av: olivia

DianaKines: Jag har inte köpt det här, bara provat. Men jag provade dessa på H&M, tror dock inte att de finns kvar.

2007-12-17 @ 17:02:59
URL: http://oliviaportnoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0