"CHANGE OF PLANS"

tja tja, igen

OK, jag lovade ju faktiskt att jag skulle lägga upp videon och bilderna idag så jag får ta och hålla mitt löfte, sätta mig på mammas dåliga data och lägga in bilderna :)

image259 OK- jag vet skittöntigt att ta foto på allas stövlar men har ni lagt märke till att 3 har tan-färgade skor och 3 har svarta. Det roliga var att först så märkte vi att alla hade stövlar på sig, och då blev de lite skratt, men efter det så märkte vi också att 3 hade exakt samma tan-färg på sina tövlar och de andra 3 hade exakt samma svarta färg på sina stövlar. HAHA! Det var kul i stunden, för er som inte förstår sig på det roliga.

image260

Dagens outfit. Svart kofta - Wera, Grå klänning med stora fickor på - Monki, Vit t-shirt - Gina Tricot, Svarta strumbyxor - H&M och Lindex, Silvrigt armband - Gina Tricot.




det här är på syslöjden när jag patetiskt försöker kittla Katta, men det går inte så bra som ni ser. David som filmar fäller till och med en kommentar som lyder: Asså hallå, vem är det som egentligen ska bli kittlad?!? haha :p
(lyssna noga)

Nu fick ni se lite av min dag, och för första gången fick ni se mig länge in action haha! Någon gång i framtiden lägger jag kanske upp en video när jag pratar med er, men det blir nog om ett långt, långt tag. Som sagt, hatar att se mig på videos, usch! :p

Hejdå Allihopa. Sov nu mycket! Juste ska bara berätta, våra klasslärare ändrade om våran sovmorgon som från början var 09.20 till 09-35 ååå ssåååå sköönt. Oj vad jag ska njuta av att få sova på onsdagarna framöver :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0