Saknar dig!

Jag saknar dig så himla mycket! Kan han inte bara komma hem? Hur blir det efter sommaren? Vi går ju liksom i samma klass...Kommer det fortfarande vara du och jag? Varför måste så många saker ha ett olyckligt slut? Par som varit gifta i flera år skiljer sig efter ett tag, par som varit ihop gör slut efter ett tag, sina bästa vänner blir ens ovänner efter ett tag, personer man älskat dör efter ett tag.
Den som uppfann olyckan måste ha varit djävulen i helvetet eftersom det är ett helvete att vara olycklig!

Idag har jag bara tagit det lungt som vanligt. Jag orkar inte riktigt vara med någon just nu. Konstigt nog. Så jag bestämde mig för att göra en hårkur med olja, ägg och citron - håret blir otroligt lent efteråt så jag rekomenderar det!

Imorgon är det Harry Potter premiär!!! Det ska bli jätte kul efter som jag är (i mina kompisars ögon) ett stort fan av honom.
Om en vecka kommer Thoko hem till mig och ska bo hos mig i 3 dagar! FF!

Lite bilder från igår...

image38
Jag innan middagen.
image39
Ett hjärta som Simon gjorde till mig på träslöjden när vi var ihop i 5:an!
image41
Innan utegång...
image40
Mums!
image42
Me and Mims! (mamma)
image43
Naaw, tänk om vänskapen skulle hålla så länge...




Saknar dig Simon!...

Kommentarer
Postat av: Simon

hej!Hur ere? med mig ere fint, ska akt till barcelona nu, sex timmar i bil.... fin blog, sag oxa Harry potter pa premieren, tyckte den va helt ok:D Saknar dig!Pussss

2007-07-13 @ 13:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0