Päronen = ALLT!

Nu har jag och päronen precis sett nya Harry Potter filmen! Jag blev en aning besviken måste jag påstå...

Jag har aldrig gillat att läsa, jag har nästan hatat att läsa, men när Michelle kom hem till mig så började vi läsa Eva & Adam böcker, vi läste 2 st på högläsning. Efter hon åkt hem så läste jag 2 till. Nu har jag precis börjat med att läsa Pojken som kallades det - otroligt bra bok. Den här boken får en att tänka till, jag hade aldrig anat att världen kunde vara så här hemskt tills jag började läsa den här boken. Om nu gud finns så undrar man ju varför han kan tillåta allt hemskt som händer i världen...Det är ju inte så att vi människor får nytta av alla dessa krig, våldtäkter, mord, misshandlingar m.m. Boken jag läser handlar om en pojke som blir brutalt misshandlad av sin mamma, ens hjärta hoppar nästan upp i halsgropen när man läser om allt hemskt mamman gör mot sin son.

Jag är en storgråtare, men efter Israel så har jag inte fällt en tår sen igår, när jag fällde typ 3 tårar för en film. Jag vill gråta, jag är ledsen så varför kan jag bara inte gråta? Är det första gången jag inte kan gråta? Har jag slut på tårar?

Längtar till Glämsta nu som fan, vill att sommaren ska börja! Visst har den börjat redan när Israel var och så men jag vill få alla dessa minnen man får på Glämsta...Saknar Leah så otroligt mycket!

MODELLBILDER
image44

image45

image46

image47

image50

image52

Kommentarer
Postat av: Banyboo

JAG SAKNAR DIG! Du är ju för söt i din nya lugg! Vi måste träffas, återkommer om datum senare, älskar dig Olivia :) <3

2007-07-22 @ 22:49:38
URL: http://banyboo.blogg.se
Postat av: fazi

Fina bilder. Du har jättefint hår :)

2009-01-09 @ 15:49:40
URL: http://fazii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0