Innan middag...

hej hej! Igår så somnade jag typ vid kl.04.00 på morgonen, inte så kul...Så jag vaknade kl.15.00 idag. Jag tittade ut genom fönstret och såg vilket vackert väder det var, så jag fick en liten glad kick, gick ut till köket och gjorde en väldigt nyttig frukost - bara grönsaker. Efter jag gjort min nyttiga frukost så gick jag ut på balkongen och åt! Ungefär sådär har min dag sett ut idag, inte så vidare påhittig men men...Nu kommer det några gäster hit på middag, kul! (ironisk) Idag som de e girlylischous och allt! Men ändå har jag klätt upp mig :P.

image35
Skönt med tunika!
image36
ÄLSKA PUMPS!
image37
Och pricken över i:t...Lockigt hår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0