En Lyckad Helg Med M!

Då var det snart dags för Glämsta igen...Alla personer borde ha ett ställe som Glämsta, det lägret förändrade mitt liv på nått sätt, de är liksom en skön plats där man umgås med sina bästa vänner + man lär känna mycket nya vänner med!

I söndags åkte Michelle hem. Hon bodde hos mig i 5 dagar!
I Onsdags kl.7.45 hämtade vi (jag och pappa) Michelle från Bromma flygplats. När vi kom till kungsholmen, där jag bor, så visade jag runt henne lite. Efter det så bakade jag och Michelle en äppelkaka (jättegod). Den skulle stå i ugnen i 30-40 min. Under tiden så föreslog jag att vi skulle gå en powerwalk, då var det meningen att vi skulle gå hela Riddarfjärden men jag råkade gå fel så vi gick över hela Västerbron och då sa jag: JA! Vi hälsar på Simon, men då råkade jag också gå fel så vi behövde gå ända till ringen för att komma till Simon. När vi kom tillbaka till Kungsholmen så kom vi på att vi hade gått 10 km! Trodde inte jag hade sån kondis!...På kvällen när klockan var runt kl.20-21 så somnade jag på soffan - inte så lyckat!
I Torsdags så gick vi till stan. Det var ett strålande väder vilket var lite synd, (berättar varför senare) men de visste ju inte vi så vi knallade på från kungsholmen till t-centralen sen hötorget och till sist stureplan. Efter en lång shopping runda så gick vi till stadshuset och doppade fötterna i Riddarfjärden. När vi var där så ringde jag till Simon och bestämde att vi skulle träffas eftersom Michelle var i Stockholm. Simon, jag, och Michelle gick till Smedis och doppade fötterna i Riddarfjärden (än en gång). Sen gick jag och Michelle hem. Det var det sista jag fick se av Simon på hela sommaren! (snyft).
I Fredags så hade vi picknick på en gräsmatta nedanför mitt hus. Det var lite kyligt så vi blev lite missnöjda och tänkte att "det skulle varit bättre om vi skulle haft picknick igår" men vi gick ändå ner med handdukar (som täcke) och en stor filt som vi kunde ligga på. Vi låg faktiskt där nere ända tills kl.16.30! Bra jobbat av oss båda! Senare på kvällen så gick vi hem till Nathalie. Chantal var också med! Chantal gick efter nån timme eller så, men jag och Michelle stannade kvar tills kl.12.00 tror jag. Nattis brorsa och hans vänner kom hem senare på kvällen - dom va jätte roliga!
I Lördags var vi på Gröna Lund och åkte nästan alla "attraktioner". Efter ett tag fick vi nog och kollade lite på Sommar Krysset som spelades in LIVE på Gröna Lunds stora scen. Där uppträdde Ola Svennson, Mange Schmidt och Petter, Magnus Carlsson m.m. Jag höll på att dö när Mange Schmidt och Petter uppträdde! Tänkte bara tillägga att Kvasten (bergochdalbana) var ett lyckat åk! Rekomenterar den stort!
I Söndags så vaknade vi kl.12.30 med ett ryck och tänkte på att Michelle skulle åka hem kl.16.55! bara 4 timmar kvar! Hela dan kollade vi på en natt på museumet - jätte rolig! Sedan läste vi ut andra boken om Eva & Adam - bästa boken ever! Sen åkte Michelle hem...
 
    SLUT

13/7 - Harry Potter och fenixorden premiär.
25/7-14/8 - Glämsta sommarläger

image24
Jag och Michelle på flygplatsen
image25
Michelle gillade att gunga!
image26
Olivia älskade att gunga!
image27
Me and Myself
image28
Vi mjukade upp äpplerna till våran Äppelkaka!
image29
Efter en lång dag på stan
image30
Michelle@Smedis
image31
Simon@Smedis
image32
Jag läser Eva & Adam!
image33
Föralltid!
image34
Sen åkte hon hem...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0