En lyckad dag, men ändå inte...

Idag tillbringade jag min dag med att sola. Man kan ju inte komma till ett läger efter en hel sommar och vara blek! När jag låg på balkongen och blundade, så tänkte jag än en gång på Simon...De fyra orden har stannat i min hjärna och bultar flera gånger om dan så att jag får huvudvärk - Hur blir det sen?

I förrgår så åt jag bara flingor till frukost och ostkaka till middag, igår åt jag bara sallad till lunch och hamburgare till middag och idag har jag bara ätit flingor till frukost och en glass till lunch...Vad händer med mig? Jag brukar annars äta flera gånger om dagen.

Nu har jag läst klart boken - pojken som kallades det. Den var helt otroligt bra! Jag har aldrig läst om grov misshandel förut. Som jag sa i mitt förra inlägg, så rekomenderar jag den här boken stort.

Nu har jag hittills skrivit om den "dåliga delen" av min dag, men jag har inte berättat om den bra...
Kanske för 30 min. sen kom pappa hem och jag fick min efterlängtande veckopeng! Vi ska äta middag ute, vilket vi inte gjort på länge, så det är väldigt positivt! :)

Pics
image53
...and that's me
image55
Lite brun är man i alla fall...
image56
Hi there!...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0