En dag i juli

Är det september eller är det verkligen juli? Den frågan ställde jag och min brorsa oss själva när vi satt på albert café.
Idag har jag bara sovit 5 timmar...Så min brorsa fick inte världens roligaste sälskap idag precis. Jag blev ganska förvånad när han frågade om vi skulle fika eftersom vi nästan aldrig ses på tu man hand. Joakim, Daniel och Alexander (mina bröder) har i nästan hela mitt liv bott utomlands. Alla mina vänner pratar alltid om deras syskon och minnen de haft tillsammans, men jag har nästan inga minnen att berätta om. Det är därför jag blev otroligt glad när Alexander frågade om vi skulle fika...

Mamma har sina sång-vänner hemma just nu. Dom har typ varit här i 3 timmar eller mer. Jobbit för mig eftersom jag har lite feber och jätte ont i huvudet. Det är helt utmattande att lyssna på deras skrikande röster...Pew...ÄNTLIGEN går dom!

Måste gå!
hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0