YES! HON RINGDE.

hej hej

Nu har jag pratat med lilla kycklingen - Jacqueline, internskämt :p Aja, så nu ska jag hoppa in i duschen, klä på mig nya klänningen med förmodligen några strumpbyxor stövlar och lite smycken hit och dit :)

Min brorsa ringde också nyss och frågade om jag ville åka skridskor med honom :) sött va haha :D Det är så gulligt när han pratar för han bryter på amerikanska :p Nu kanske ni tänker men hallå det heter ju engelska, men amerikanska har liksom en annan dialekt, den amerikanska dialekten om ni förstår :p Haha MVG i svenska här kommer jag :)

Näe nu ska jag skynda mig för jag är lite lat så här på morgonen :p

En liten bild på min kyckling:



SÖTASTE KYCKLINGEN NI HAR SETT VA?!?! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0