VILKEN HÄRLIG DAG! Lalalalala

oj oj oj vilken dag jag har haft idag! Hej föresten! :p

När vi slutade skolan så började det med att jag, Hannah och David Wajngot gick på stan tillsammans. David skulle köpa födelsedagspresent till Isak M, jag skulle köpa klappar och Hannah var mest bara med för att hon skulle vänta tills hon kunde åka till fridhemsplan.

Först åkte vi till T-Centralen där jag köpte chanukka present till Hannah, som var (hon vet) 3 örhängen. Sedan gick vi till JC, men där fanns det inget som passade någon av oss (mest David). Sedan gick vi till drömhus, där jag köpte en trasa till mamma och pappa tsm, där det stod Njut! och nånting mer haha, sedan fick dom varförsig en liten skylt där det stod (till pappa) Varning arbetsmyra och (till mamma) knacka bebis sover. Det finns internskämt i alla presenterna till ma o pa.

Sedan kom Isak R. Då vi alla gick runt lite på stan. Vi hann gå in i ganska många butiker, men efter ett tag så var det dags för David att gå. Då fortsätta jag, Hannah och Isak till the bodyshop där det köptes klappar. Sen gick Isak hem och då gick jag och Hannah runt i typ 10 min och sedan skildes vi åt.

Då gick jag till ljuständningen i Kungsträdgården, vilket var riktigt mysigt. Där kände man igen "nästan" alla. Och jag såg flera "nära" vänner. Jag var dock inte där själv utan jag var där med mams, paps och farbror Leif.

Jag och farbror Leif gick efter ett tag, då vi istället gick till H&M och köpte klappar till mig, vilket var gråa tjocka leggins och en senapsgul klänning. Båda var riktigt fina. Snälla farbror Leif! :D

Nu MÅSTE jag plugga till svenskan som ska vara klar tills imorgon, OMG!

Så puss på er! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

åå va fint. klänningen e grymt snygg viva a la style
Sjöng då några sånger?

2007-12-07 @ 12:13:55
Postat av: olivia

Anonym: Tack så mycket! (till er andra sp lägger jag in bilder på klänningen o legginsen lite senare ikväll)
Sjöng då några sånger?

2007-12-07 @ 12:17:39
URL: http://oliviaportnoff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0