TREVLANS, TREVLANS

hej hej

Nu är lilla kycklingen påväg hem till mig och hon vill att vi ska hitta på nått kul så vi ska gå till en park och leka :) precis som om vi vore barn haha. Men man måste ju få vara barn ibland :)

När kycklingen har gått så ska jag och mami städa lite här hemma eftersom vi får gäster ikväll. Och jag kommer behöva bekanta mig med en kompis som jag kände som liten och en massa barn :p Precis som vanligt, näe jag bara skämta.

Asså det finns en tjej på youtube som la upp en massa videor på sig när hon sjöng och efter ett tag så började hon bli känd och kolla vad som hände med henne sen:



What goes around - Justin Timberlake



Unwritten - Natasha Bedingfield

Vem skulle inte vilja träffa dom i verkligheten? Helt f*cking otroligt! :p jag skulle typ ha svimmat haha XD

snart kommer gästerna så jag måste dra mig, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0