TORSDAG

hej svejs! :)

Idag så började vi 10.30 typ, men jag och Debbie träffades 9.20 för att kolla på luciatåget som hölls i våran skola. Precis när vi kommer utanför aulan så kommer tärnorna, sjärngossarna, staffan och lucia ut (tror jag) och oj, vad roliga alla såg ut. Eftersom att jag aldrig sett ett luciatåg förut så var det riktigt kul att få se mitt första. Haha, jag skulle aldrig gissat att killarna skulle ha klänningar på sig :p

Jag och Debbie höll på att dö av garv både utanför och innanför aulan. Alla ser ju så lustiga ut när dom går runt med klänningar ned till fötterna, haha! Det roliga var ju att vi känner alla "huvudrollerna" i luciatåget + vissa stjärnor och sjärngossar så det var bara kul att se när vissa gjorde bort sig och andra bara stod där och garvade ihjäl sig XD

Lucia var bara för fin :D Men oj, vad det måste ha varit jobbigt och stå där med händerna ihop och sjungit solo liksom. Själv skulle man typ svimmat :p

Efter det här så hade vi slöjd och sedan spanska. Efter spanskan så gick jag hem eftersom jag mådde så dåligt. Jag var ju typ vit i hela ansiktet liskom :/ Men jag ska nog gå till skolan imorgon.

När jag kom hem så tog jag ett bad och efter det så gick jag och la mig i soffan och somna. Skönt, skönt, skönt. När jag vaknade så kom mamma in med en bricka som hade en massa pålägg på sig, så alldeles nyss så åt vi mackor och drack te, tillsammans med NCIS på tv. Ett perfekt slut på dagen :)

Nu ska jag kolla bloggar och sedan plugga so som ska vara inlämnat imorgon. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0