TISDAG - INGEN DESPERATE HOUSEWIVES

hej hej

Nu är jag hemma efter att ha varit på stan med Hannah. Dagen idag har varit ganska tråkig, asså vi kollar ju bara på filmer på alla lektioner vi har :p Så det är lite boriiing efter ett tag. Em...jag och Debbie gick till Åhlens på gympan, då vi skulle hitta en present åt kille och tjej som kostade 30 kr. En sak vi måste göra i klassen. Så jag och Debbie hittade allt en liten rolig grej haha. Vill inte säga vad eftersom den är så "orginell". Ej pennor, haha.

Efter skolan så gick Hannah och jag på stan för att köpa en present åt Debbie. På stan hittade vi en massa godbitar (kläder). + ett par riktigt fina trosor åt Debbie. Nån dag ska vi ha middag, men när det blir berättar jag om sen.

Jag har en riktigt kul nyhet everybody :) Jag och Debbie planerar nämligen att åka till Amerika i sommar, 1 månad hos mina bröder. Under de 4 månaderna så ska vi bo hos Daniel i 3 veckor och ta hand om deras barn och sedan ska vi då till Joachim i 1 vecka där vi då får hans lägenhet för oss själva på dan. Under den tiden kan vi shoppa, bada, sola och allt annat en ungdom i vår ålder behöver :D Åå jag längtar så! :) Haha jag och Debbie fick en liten adrenalin kick på hebben då jag berättade om det för henne :)

Skriver mera ikväll :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Jag och Debbie planerar nämligen att åka till Amerika i sommar, 1 månad hos mina bröder. Under de 4 månaderna så ska vi bo hos Daniel i 3 veckor och ta hand om deras barn och sedan ska vi då till Joachim i 1 vecka där vi då får hans lägenhet för oss själva på dan."

Du förvirrar mig, hur länge ere ni ska vara där? :P

2007-12-18 @ 19:44:32
Postat av: olivia

Anonym: Hehe vi ska vara i Amerika i 1 månad, vilket är fyra veckor. Och då ska vi bo 3 veckor hos daniel och 1 vecka hos Joachim - Daniel och Joachim är mina bröder :)

Hoppas det blev lättare att förstå nu! ;P

2007-12-18 @ 21:28:33
URL: http://oliviaportnoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0