STRESSIGA JAG

hej hej

Ni kanske ser att jag har gjort en massa ändringar på bloggen :) Lite färger är ändrade, ny header och en klocka sitter så fint under min bild :)

Jag ber om ursäkt för att jag inte har uppdaterat bloggen så bra, men det beror på att jag har pluggat ganska mycket + att jag alldeles nyss var på dansen. Vi hade en vikarie btw. En vikarie som jag inte gillar, näe usch. Det är svårt att hänga med på hennes sätt att dansa m.m.

Snälla pappa gick ända till dansen för att hämta mig :) Ni kanske tycker att det låter löjligt att han går ända till odenplan för att hämta mig, men det är hans val :) + Det är ju lite tråkigt att gå hem själv 9 och 10 på kvällen.

Idag har jag som sagt inte gjort så mycket. Mest bara pluggat dåra. Konsumentekonomi och musik. Haha vi ska ha musik prov i genren klassiskt och jag har typ bara lyssnat på klassisk musik idag. Det är faktiskt ganska fint om man lyssnar noga. Bethoven har ju några riktigt bra verk. Den 5:e symfonin är en favorit. Haha nu låter jag som värsta klassiska nörden, men har man pluggat så har man.

Ikväll ska jag försöka lägga mig tidigt, det vill säga typ om en timme. Det är i alla fall väldigt tidigt för mig. Somnar typ halv 1-1 varje kväll. Inge bra alls!

Resten av dagens planering lyder:

* Kolla lite bloggar
* Plugga
* Sminka av mig
* Duscha
* Sova

Puss puss på er alla :) Skriv gärna en kommentar om det är något ni undrar eller så. (kommentar skriver ni genom att trycka på KLICKA OCH SKRIV :) nedanför)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0