SKOLAVSLUTNING

hej hopp i lingonskogen :D

Idag hade vi skolavlutning, YES! Har inget kul att berätta därifrån förutom att vi sjöng fel när "stora synagogan" gruppen uppträdde - pinsamt.

Efter synagogan så gick vi till skolan och hade lite terminsslutsnack med våra lärare, lekte så ska det låta, öppnade presenter (jag fick god choklad), åt bullar och fick våra betyg :) Jag har höjt mig i 5 ämnen vilket är riktigt kul :D haha lite "stolt".

Efter vi varit i skolan så gick vi på stan :) Jag skulle varit med mamma, men det blev inte så :/ Så jag földe med på stan dåra. Först så gick jag på stan med Natta (Nathalie), Putte (Micaela), Chanti (Chantal), Hannah (Hannah :p) och Sara-Louise (Sara-Louise :p) men efter ett tag så kom Daniel och David. Under stan turen haha så köpte jag min tröja som jag hade lagt undan igår.

Efter ett tag så drog alla och då gick jag och Hannah till JC och köpte kallingar. Efter det här haha så åkte vi hem till mig och på bussen så glömde jag såklart kallingarna och jag skulle gå och titta efter dom på bussen men så kollar jag på klockan och ser att det är för sent - sorry Isak men du får väl ta tillbaka trosorna jag fått :p

Ok, för ett tag sedan gick Hannah så jag sitter här och skriver som vanligt :) Fick veta av mamma att min brorsa jag inte träffat på 3 år kommer idag så jag är helt exalterad :D Tänk asså! 3 år, det är ju en evighet!

Näe nu ska jag spela en klassiker - the sims. En bra tidsfördrivare :p

kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0